Nu ben ik ook benieuwd naar het gemiddelde. Hoe lang ben jij in centimeters?
- 145
- 150
- 155
- 160
- 165
- 170
- 175
- 180
- 185
- 190
- 195
0 stemmers
Nu ben ik ook benieuwd naar het gemiddelde. Hoe lang ben jij in centimeters?
0 stemmers
Maar ik mute ām wel!
Onze app groep wordt altijd in de zomervakantie verwijderd en in de laatste week komt er weer een nieuwe. Ik werk in het onderwijs, dus iedereen tegelijk en evenlang vakantie.
Heb een werktelefoon dus die staat gedurende mijn vakantie gewoon uit. Maar als ik een groepsapp van werk op mijn privƩ tel zou hebben ging ik er wel uit.
Mute ām altijd, ellende
maar zou het wel heeeeel graag willen
Wanneer zing je hardop?
0 stemmers
Op meer plekken dan verstandig is met mijn gebrek aan zangkwaliteiten
Tijdens het hardlopen en dan hopen dat niemand me hoort
Welke Netflix originals uit de heuze NCCU (Noah Centineo Cinematic Universe) hebben jullie gezien?
0 stemmers
Shit, allemaal Al was die SPF-18 wel zo stom dat ik niet eens zeker weet of ik die niet heb afgezet.
Onder de douche natuurlijk
Same, ik vond die heel saai
Ik heb een eigen chipsbakje thuisš¬
Heb jij striae?
0 stemmers
Waar heb je dit?
0 stemmers
Zit je hier mee?
0 stemmers
Heb jij cellulite?
0 stemmers
Waar heb je dit?
0 stemmers
Zit je hier mee?
0 stemmers
Ik heb straie door een groeispurt vroeger en ik zit er helemaal niet mee. Vind het zelfs mooi!
In hoeverre komt jouw persoonlijkheid hier op het forum (voor eigen gevoel) overeen met die in het ekte ekte leven? (niet anoniem)
0 stemmers
Indien anders, in welk opzicht? (niet anoniem)
0 stemmers
Ik vind striae ook mooi!
Moeilijke vraag eigenlijk. Alleen al het feit dat ik op zoān forum zit is anders dan mān offline leven. Ik praat in allerlei topics en reageer (soms vaker soms nauwelijks) op andere mensen. Voelt net als op een feestje op random onbekenden afstappen en je mengen in hun gesprek. Zo ben ik irl helemaal niet. Maar wat ik hier dan laat zien is wel mijzelf.
Ik heb witte striae op mān heupen die je alleen in het water ziet