Stel je persoonlijke vraag #9

:mad::mad::mad:

3 likes

Waarom is dit relevant om rond te bazuinen?

2 likes

Wie ben jij tijdens een concert?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

15 likes

Alleen nog oceanie en ik heb de hele wereld compleet :+1:

7 likes

Shoot me, maar waarop is dit een reactie? Haha

Hahahaha ik sta er vaak echt bij als Megan Fox daar, volledig doods en stil, maar van binnen ben ik heus aan het genieten ;p

3 likes

Ik wil wel even iets delen dat tien jaar geleden ofzo gebeurd is en waarvan ik nog steeds denk: kut dat had ik naar de story moeten sturen.

Ik was lid en we hadden borrel samen met andere disputen. En een meisje van een ander dispuut had een introducé mee: Tygo Gernandt. En hij heeft zich de hele avond misdragen met alle meisjes van dat dispuut maar had op dat moment ook een vriendin, Eva van de Wijdeven. Maar ja telefoons zijn verboden op de soos dus geen beeldmateriaal.

44 likes

Ik vind het niet per se niet kunnen maar ik zei vandaag nog tegen een vriendin dat ik dat nooit zou doen. Zou echt bang zijn dat mensen hard tegen mijn buik stoten, constant moeten plassen, in een tent slapen, nope

Ik ben op een aantal Caribische eilanden geweest. Heb het net gegoogeld maar ik vind niet een eenduidig antwoord.

‘De Caraïbische plaat maakt geen deel uit van noch Noord-Amerika, noch Zuid-Amerika’
Ehm :woman_shrugging:t3:

2 likes

Werden/worden er in jouw familie veel ongepaste opmerkingen over elkaars uiterlijk gemaakt?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet/anders

0 stemmers

In mijn familie wel. Ik heb dat altijd heel vervelend, ongemakkelijk en ongepast gevonden. Bijv.: ‘wat een rooie kop’, ‘wat een puisten’, ‘wat ben je dik/mager geworden’. Nieuwe schoonfamilie kon dit ook niet zo waarderen - terecht.

1 like

Niet systematisch over elkaars uiterlijk, af en toe wel eens wat. Maar mn vader voor de televisie (en ik ook) is een ander verhaal.

2 likes

Vooral positieve dingen over elkaaars uiterlijk, wel word er op gewicht gelet. Van elkaar, maar ook van nieuwe aanwinsten. Slank zijn is belangrijk is mijn familie.

In Nederland kan je er als vrijwilliger aan de slag en er werken mensen die gewoon een studie hebben gedaan.

1 like

Ja sorry, maar daar is het echt te koud om te tongen.

12 likes

Ik dacht net woow supervet, iemand is op Antarctica geweest! Bleek ik er zelf per ongeluk op gestemd te hebben

37 likes

Maar alleen omdat ik zelf wel zin heb in wortels

1 like

Ik sla hierop aan! Haha, Slachtofferhulp in Nederland heeft een algemene dienstverlening (meer emotionele hulp) en een juridische dienstverlening (slachtoffer in rechtszaken die schadevergoeding willen of willen spreken). Ik werk bij het laatste en heb strafrecht gestudeerd. :nerd_face:

3 likes

Vergeet niet dat je met zo’n inkomen nog toeslagen krijgt

Huh hoezo komen jullie niet in aanmerking? Ik dacht dat je bij sociale huurwoningen altijd huurtoeslag kon krijgen als je niet te veel verdiend.

1 like

Waarom kan dat voor jullie woning niet? In principe niet voor specifieke woningen, moet gewoon onder de huurtoeslag grens zijn toch

1 like