Ja, mijn verhoudingen waren ook veranderd! Bredere heupen en meer gewicht rond mân buik. En een schoenmaat groter sindsdien haha, wat een ramp. Bijna niks paste meer en door die andere verhoudingen voelde mân lichaam ook echt anders en wat vreemd ofzo. En dat in een periode dat je leven sowieso al ingrijpend verandert is moeilijk. Het heeft even nodig gehad tot ik me weer lekker voelde in mân lichaam. Ik denk dat dat vooral hormonaal was en ook emotioneel alles wat er gebeurd was verwerken, het gewicht is er iig deels aan gebleven en vind ik nu niet erg meer. Uiteindelijk heb ik wel weer een kledingstijl gevonden waar ik me comfortabel in voelde.
Inmiddels ben ik een stap verder en heeft het moederschap mijn kledingstijl juist positief beĂŻnvloed
Ik kocht zo vaak dingen voor mijn kind waarvan ik dacht âoooh dit zou ik ook wel willenâ en daarna âja, waarom ook eigenlijk nietâ waardoor ik nu veel kleurrijker en comfortabeler door het leven ga en mijn creativiteit meer durf te uiten in mijn kledingstijl. Helemaal blij weer met mân kledingkast nu. En de plaktattooâs van mijn kind hebben me zelfs over de drempel geholpen om zelf eindelijk tatoeages te laten zetten hahaha.
Dus komt goed
Heeft alleen echt even tijd nodig om weer terug in jezelf te landen en een new and improved versie te worden. In de tussentijd helpt het idd om wat leuke kleren te kopen die passen.