Stel je persoonlijke vraag - zw/k #1

Niks, daar vraagt ze niet naar.

Ik heb hier ook nog nooit over nagedacht :sweat_smile: mijn dochter draagt bikini’s sinds ze zindelijk is. Vind ik voor haar echt veel makkelijker.

2 likes

Persoonlijk vind ik een bikini voor mijn kleine meid ook niet fijn. Ze zag laatst een met een leuke print van Frozen, maar ik zeg dan dat die voor grotere meisjes is. Ten eerste vind ik het te weinig beschermd en kies dan liever voor een uv shirt en ten tweede ben ik gewoon te overprotective en wil ik niet dat er zoveel huid te zien is. Ook het hele ā€˜er valt nog niks te bedekken’ kan ik dan weer niet bij haha maargoed, ieder zn keus. Ook ik vind het mega schattig, daar niet van. Maar dan liever thuis in een veilige omgeving waar ik me niet druk hoef te maken over viezerikken… (en jaaa zo leven is soms erg vermoeiend haha maar ik kan mijn brein niet uitschakelen en wil mn baby van 4 gewoon voor mijn gevoel veilig houden 🄹)

5 likes

Ohja dit zijn opzicht wel goede opties! Ik denk dat ik even online ga kijken en dan samen kijken wat ik ok vind en waar zij blij van wordt.

Fijn om in elk geval meerdere meningen te horen, helpt me altijd om het van meerdere kanten te bekijken.

Ik vond een bikini topje totaal onnuttig totdat mijn dochter met 2,5 apetrots paradeerde in de bikini die ze van haar nicht had doorgekregen.

Dus ik hou graag weer op met iets vinden van kleren van kinderen, ze weten het zelf toch beter

1 like

Voor de mensen die bikini niet zo vinden kun je ook kiezen voor een badpak met zo’n uitsnede.
Mijn dochter draagt wel gewoon bikini maar vindt deze geweldig:

Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! MINOTI-ASYMMETRIC WITH CUT OUT DETAIL - Badpak - pink https://www.zalando.nl/minoti-badpak-pink-mbn83c03a-j11.html