Wat vervelend dat je deze klachten ervaart.
Zelf ben ik sinds 24 juni, na 13 jaar, gestopt met de pil. Het duurde een aantal weken voordat ik ongesteld werd. En in die weken heb ik regelmatig gedacht: waarom vond ik dit een goed idee? (geen kinderwens, klaar met hormonen, al een tijdje niet zo lekker in mijn vel). Inderdaad wat jij beschrijft; misselijk, weinig eetlust, enorme moodswings en ik had werkelijk waar nergens zin in. Zelfs een paar keer op het punt gestaan om maar weer “gewoon” te beginnen.
Nu is mijn cyclus meteen weer helemaal perfect. Dus mag ik sowieso niet klagen, want ik weet dat dit voor veel mensen een issue is. En sinds de eerste menstruatie, voel ik mij heel veel beter dan de afgelopen jaren. Tijdens mijn menstruatie is het wel echt weer zo vreselijk als vroeger. Alles wat ik hierboven beschreef, maar dan in een aantal dagen gepropt. Dat is voor mij alleen een stuk beter te overzien dan wanneer ik continue down en ongelukkig ben.
Misschien dus een andere ervaring, maar wel wat herkenning. Hopelijk voel je je snel beter!