Nou, ik kan mijn scriptie wel uit mijn raam gooien momenteel. Mijn scriptiebegeleider bijt zich steeds vast in onderwerp A, terwijl mijn hele scriptie over onderwerp B gaat. Het staat in de titel. En nu heb ik onderwerp A in de inleiding genoemd, maar hij vindt het te weinig. Maar mijn hele scriptie gaat niet over onderwerp A!!! Frustraties. Nu moet ik even uitzoeken hoe ik het verder ga doen.
Nice!
8.5 voor mijn scriptie! Dit geeft motivatie voor mijn laatste twee herkansingen.
Hmmm, lastig! En het ergens anders in het verslag een paar keer kort noemen?
Ja, ik denk dat ik het nu ergens tussen de resultaten zet misschien. Of in de discussie. Het staat momenteel alleen in de literatuur review
Ik weet niet welke richting je op wilt, maar ik heb (naast m’n werk, maar ik ken ook mensen die na de opleiding zijn gaan werken in het werkveld) een opleiding gevolgd bij de LOI. Ik moet wel zeggen dat ik de LOI amper heb gebruikt omdat ik in korte tijd veel ervaring heb opgedaan op m’n werk, maar het portaal zag er goed uit, met veel huiswerk en oefentoetsen. Mocht je de financiele kant op willen, stuur me maar een berichtje, dan kan ik wat dieper in gaan op de studie die ik heb gevolgd.
Ik weet niet naar wat voor niveau je op zoek bent, maar volgens mij kun je bij de Open Universiteit ook opleidingen thuis volgen! Ik heb er echter zelf geen ervaring mee. Ik weet wel dat mijn moeder heel tevreden is over LOI!
Als je zelf de discipline kunt opbrengen is de Open Universiteit echt een goede optie. Ik ken verschillende mensen die daar een universitaire opleiding volgen en dat is gewoon even veel waard als een universitaire opleiding aan een andere universiteit.
Meestal moet je daar een mail voor sturen naar de toelatingscommissie want dat verschilt heel erg per studie.
En vaak zijn bedrijven ook positiever over dat opleidingsinstituut dan bijvoorbeeld LOI etc. En waarschijnlijk kan je wel tot 30 studiepunten punten vrijstellingen krijgen als je redelijk recent aan de uni had gestudeerd.
Ik heb m’n Frans oral exam weer niet gehaald (thanks hbo). Dus nu moet ik 'm of over een jaar of over 2 jaar weer overdoen maar heb in de tussentijd geen Frans meer dus het zal niet heel veel beter worden. Ben echt bang dat dit zoiets wordt waarom ik m’n vijfde studiejaar in ga, terwijl ik nu nog in m’n tweede jaar zit.
Vandaag is het officieel gezien de laatste dag dat ze mijn cijfer mogen inleveren van mijn thesis. Betwijfel of het nog komt vandaag
Ah balen! Kan je er nog achteraan bellen?
aaaah ik ben officieel afgestudeerd! Met een 8 voor onderzoek en een 9 voor mijn presentatie, de realization begint langzaam te komen.
Gefeliciteerd, mooie cijfers zeg!
Vandaag een voldoende voor een presentatie gehaald en een voldoende voor het tentamen. Nu lekker vakantie houden
Voor de mensen die hun scriptie hebben geschreven/aan het schrijven zijn: vonden/vinden jullie het ook zo leuk om de layout op te pimpen? :’) Ik ben momenteel los aan het gaan met mijn grafieken en taartdiagrammen. Ik heb ze nu voorzien van een paars/roze kleurenpalet en wil dat kleurenthema gebruiken door mijn hele scriptie. Weet alleen niet of mijn supervisor het ermee eens gaat zijn.
Ik heb een heel thema met blauw gedaan. Heel fijn als ik even vastliep en dat kon gaan doen.
Ik wacht nog op het cijfer van de eerste beoordelaar. De tweede beoordelaar heeft een 8 gegeven.
Ik moest mijn scriptie helaas zo saai mogelijk houden. (Ik had ook geen grafieken etc. want ik deed een literatuurscriptie.) Ik had niet eens een leuk plaatje op de voorkant.
(Stiekem wilde ik gewoon wordart natuurlijk.)