gedaan! echt fijn
nu lekker op bank
mogen die presentaties interactief zijn? Want als je een paar discussievragen hebt en misschien nog wel een ~video~ ofzo praat je echt makkelijk 30 min vol!
voor dat essay zou ik mezelf een doel stellen van 500 woorden per dag = 5 dagen
Oh slim dat je naar KBG gaat! Kom daar zelden (probeer uithof te vermijden haha) maar dat is wel de chillste locatie vd uni. Ben je nu je master aan het afronden?
Idd wat @MadameMignon zegt, de presentaties eventueel invullen met discussievragen, video of helemaal mooi: discussie nav de video (hehe). Misschien beginnen met de presentatie van 10 minuten, kost wss het minste tijd en die stress weg.
Verder heb ik ook niet zoveel tips, maar succes!!
Haha jeetje, daar kan ik geen kaas van maken . Even wat vaag, maar ik onderzoek Christelijk symbolisme van magische wezens in een boekenserie van een bekende Britse schrijfster
.
Pff nou ik heb m’n tentamen gehad hoor, voel me helemaal leeggezogen gewoon. Even een avondje rust en morgen weer verder knallen want maandag weer tentamen en de volledige versie van mijn scriptie wil ik dan ook inleveren. Supervisor was tevreden en ze is echt zo lief. Ze had helemaal een boek uit de UB voor me meegenomen en zo.
Ik werk 4 dagen en aarnaast studeren, in de piek weken is het echt lastig. De andere weken doe ik soms net of ik niet studeer
Haha zooooo herkenbaar!
Soms vergeet ik dat ik aan het studeren ben maar nu zijn het drukke tijden op het werk en dan nog eens taken inleveren en heb ik echt medelijden met mezelf
Al geef ik toe dat ik heel wat vroeger had kunnen beginnen met taken maken maar tja, dat is achteraf altijd makkelijk gezegd
Hier precies hetzelfde en dan werk ik zelf in het onderwijs en zeg ik tegen de leerlingen dat ze wel op tijd moeten beginnen
Stress! Vrijdag moet mijn thesis ingeleverd en ik ben nog lang niet klaar
Heel veel succes! Dit gaat je lukken!
Dankje! Ik hoop het! Heb wel als beloning met mijn vader de dag erna een uitje naar de Efteling gepland
ja laatste 2 weekjes voor de concept! jij ook denk ik?
ik had tot 2 maanden geleden nog nooit op de uithof gestudeerd (8ejaars HAHAHA) maar het is qua ruimte zoveel chiller dan binnenstad
Hoera 11 pagina’s! Nu slapen en morgen de laatste 4 pagina’s typen.
Nee het is helaas een presentatie op locatie, bij een kunstwerk, dus video’s zijn geen optie. Maar discussievragen bedenken is wel een goede inderdaad!
Ik skip het feestje van mn vereniging zodat ik morgenochtend een (niet verplichte) toets kan maken voor bonus op het echte tentamen. Alleen ben ik nog steeds wakker en acht ik de kans aanwezig dat ik ook gewoon door die toets ga slapen.
Zit gedoucht aan mn ontbijtje! Ik snap heel goed hoe je je voelt. Heb je nog veel deadlines/tentamens oid?
ugh ik ook, en 's avonds heb ik steeds hoofdpijn maar vind het ergste nog dat het altijd in mn achterhoofd blijft zitten, dan plan ik ff wat anders/iets met anderen en dan denk ik steeds; maar je had nu ook dit kunnen afmaken!!
maar goed… gelukkig is het tijdelijk, nog even doorzetten
Holy shit. Sterkte daarmee! Maar het gaat je lukken!
@En_17_Anderen pff ik haatte sociologie ook echt. Heb het dan wel op het hbo gehad, dus het niveau op de uni lijkt me al helemaal een nachtmerrie. Bij ons ging het vooral over wanneer mensen een bepaalde taal spraken als ze tweetalig waren of bijvoorbeeld bij landen als België/Luxemburg en ik had het idee dat de studenten die echt tweetalig waren zich veel meer konden inleven hierin. Succes in elk geval!
Ja, kan me wel voorstellen dat dat inderdaad ver van je af staat haha. Doe jij onderwijskunde toevallig of was dat iemand anders? Dat van mij was ook op een lerarenopleiding, dus had in theorie ook moeten aansluiten op onderwijs… nou heb dat vak gehaald en er vervolgens nooit meer over nagedacht haha. Al wil ik voor mijn master volgend jaar misschien wel een vak over tweetaligheid gaan volgen, maar ik twijfel nog want linguistics ligt mij eigenlijk niet zo.