Mijn rooster staat inmiddels online, maar bij alles staat “online class: see blackboard for more information”, alleen de vakken staan nog niet op blackboard dus nu weet ik alsnog niks
Ik vind het ook heel vervelend dat er nog geen rooster is! Hij komt normaal gezien 14 september online, maar ik kan maar beslissen welke (en hoeveel) vakken ik dit jaar ga volgen als ik weet hoe het met de lessen zit. En ik merk dat ik het lastig vind om die controle los te laten en gewoon te wachten. Misschien ook omdat dit een eindeloze zomer lijkt, zonder reizen e.d.
Nou tenzij mijn werkgever nog 1600 euro erbij betaalt kan ik pas in februari starten met mijn pre-master.
Op zich geen groot drama,maar het voelt toch even als een domper en een vertraging in mijn plannen.
Ik werk op het hbo en de klassen en roosters worden bij ons pas 28 aug bekend gemaakt. Staat aangegeven ergens maar niemand leest dat natuurlijk. Hele afdeling had vakantie tm gisteren dus nu wordt alles opgestart en klassen gemaakt enz, wat een gedoe
Ik vind jullie allemaal echt heel dedicated hoor. Meestal ging ik 1 september eens kijken wat het rooster was en kocht ik mijn boeken in de eerste lesweek. (Niet dat ik nu zo’n goed voorbeeld ben.)
Ah ik hoorde net dat alle lessen weer online worden gegeven. Aan de ene kant vind ik dat chill want dat scheelt voor mij 3 uur reizen op een dag. Maar aan de andere kant mis ik de sociale interactie met mijn klasgenoten dan wel en ik zit dan 5-6 dagen alleen maar thuis, achter mijn laptop. Mehhhh
Ahhh super! Succes met je verdediging
Nou nou ik weet eindelijk wanneer het is en het is maar goed dat ik al heb geleerd want ze geven het niet echt lekker van te voren door… omg als ik tiktok nu even een paar daagjes kan laten voor wat het is dan ben ik misschien wel afgestudeerd straks. Waar moet ik dan mijn identiteit aan ontlenen als ik geen rechten meer studeer?
Haha ja normaal ben ik ook die persoon maar mijn werk wil graag weten of ik een vaste dag zou kunnen werken, dus dat wil ik zelf ook graag zsm doorgeven. Maar het ziet er naar uit dat dat nog even moet wachten
Haha, ik zit in hetzelfde schuitje! Geen idee wat ik daarna ga doen, maar goed. We kunnen dit
omg ik ben zo gestresst? mijn verzoek tot inschrijving op studielink is nog steeds in behandeling ondanks dat betalingsmachtiging is bevestigd en geen to do’s meer heb…
Ik meld me even want ik mag ook eindelijk beginnen met mijn scriptie. Ik moet mijn onderzoeksvoorstel over 6 weken inleveren, maar ik merk dat ik moeite heb met het kiezen van een onderwerp.
Ik ben wat onzeker ook waardoor ik maar blijf twijfelen waar ik onderzoek naar ga doen. Het gaat om een bachelorscriptie bedrijfskunde. Ik wil het mezelf ook vooral niet te moeilijk maken want ik werk fulltime naast mijn studie. Iemand tips?
Zijn hier mensen die het levenlanglerenkrediet bij duo hebben aangevraagd? Ik heb al een paar weken contact met duo erover, vorige week weer bestanden aangeleverd maar het lijkt maar niet in behandeling te worden genomen
Ja, ik! Heb er ook veel gezeik mee gehad. Heb je wel die ‘brief’ in je inbox gehad? De eerste uitbetaling is eind deze maand (mega kut, want mijn collegegeld is al afgeschreven, maar ja).
Nee ik heb nog helemaal niks gehoord van DUO en ze willen ook niet laten weten of het in behandeling is genomen… echt heel veel gezeur idd, ze zouden mij per post de nodige formulieren opsturen maar heb dat nooit gekregen waardoor ik het uiteindelijk alsnog zelf moest printen en de foto’s ervan naar hun moest opsturen. Online aanvragen kon niet omdat ik nog recht heb op stufi. Joh, mensen vragen dit krediet toch over het algemeen aan zodat het na stufi direct kan doorlopen? Echt wat een ellende
Ik ben vandaag ook weer begonnen en vind de online colleges best chill, lekker tandenpoetsen en afwassen met hoorcollege op de achtergrond haha. Ik heb nu 2 dagen per week online onderwijs, 2 dagen op de uni en de 5e dag werk ik (op locatie), dus ik ben uiteindelijk maar 2 werkdagen per week echt thuis aan het studeren/werken. Best wel prima!
Het enige wat ik jammer vind is dat het sociale aspect wel lastiger gaat zo, maar ik hoop dat die twee ochtenden fysiek onderwijs dat makkelijker gaan maken.
Ohh wat irritant. Ik hoop dat ze het snel laten weten, gelukkig heb je nog een maandje voordat de eerste uitbetaling is. Heb je het rechtstreekse nummer gebeld?
Dit is vooral belangrijk. Ik heb dit niet gedaan en ben nu al 8 maand met m’n scriptie bezig. Bedenk ook vooral goed wat het probleem is dat je wilt aanpakken en welk doel je wilt bereiken met je scriptie. Verder, wees niet te ambitieus (like me), zelfs een klein stukje oplossen van een probleem of een proces is al voldoende, zeker voor een bachelorscriptie.
Nee dat ga ik ook deze week maar eens proberen! Als ze tenminste bereikbaar zijn
Ik belde vorige week en toen werd er gelijk opgenomen, dus zou het zeker proberen. Succes