StukTV Jachtseizoen

Meer mensen hier die dit kijken? Ik heb tot nu toe alles nog gezien, ik vind het zelf erg leuk om te zien. Seizoen 3 is net vorige week begonnen. In Jachtseizoen gaat een bekende Nederlander op de vlucht voor de jongens van StukTV, hun hebben vervolgens 4 uur de tijd om de BN-er weer te pakken.

Een aantal oude afleveringen:





Afleveringen nieuwe seizoen:


3 likes

Ik volg dit! Ik vind het echt tof om te kijken!

1 like

Jaa heel leuk om te kijken! Ik vind het heel knap opgezet en heel onderscheidend van veel andere youtubefilmpjes.

1 like

Ik heb alleen net dat filmpje van rico gezien omdat het in dat andere topic werd besproken. Heeft stuktv een professioneel productiebureau achter zich? Of hoort dat ook bij rtl ofzo nu? In mijn hoofd zijn het nog steeds drie ettertjes die filmpjes maken maar ze hebben ineens allemaal dure apperatuur hier.

Het is in samenwerking met RTL lees ik op wiki.

1 like

Ze hebben een contract met RTL als het goed is!

1 like

Ik blijf de aflevering met hun ouders toch wel het leukste vinden denk ik en die met rapper Sjors.

2 likes

Aah dank! Ik begrijp dat uitgerekte Donald Trumpkapsel van die met die baard niet helemaal moet ik zeggen maar verder wel een leuk concept.

3 likes

Ja! Zo leuk jachtseizoen. Zelfs mijn vriend en vader vinden het leuk, terwijl die me altijd uitlachen als ik YouTube filmpjes kijk😅 We hebben ze ook allemaal gezien. Ben benieuwd wie er nog allemaal komen dit seizoen.

Ja! Vind dit wel een goed bedacht progamma , erg leuk;

Ik vind het echt tof, heb gisteren ook de aflevering met Rico Verhoeven gekeken en vond 'm best spannend op sommige momenten. Alleen… je moest toch altijd op openbare plekken blijven? Rico ging bijvoorbeeld naar zijn eigen huis, officieel mag dat volgens de regels van het jachtseizoen niet toch? Of hebben ze nu andere regels?

En het is ook gesponsord door/ in samenwerking met sam.sung dacht ik

Ja vind dit echt een toffe youtube serie. Maar vind die mannen van StukTV soms best wel arrogant, vooral die Giel. Ging wel helemaal stuk(hihihaho) om die aflevering met Ali B. Geweldige humor heeft hij.

3 likes

Klopt, mag eigenlijk niet. Dat zei die voice over ook toen.

1 like

Ah zie je. Ik had het geen eens gehoord om eerlijk te zijn.

1 like

Wat vonden jullie de leukste aflevering(en)? Ik vind het echt leuk als de persoon die ontsnapt supercreatief te werk gaat en niet alles van tevoren al heeft geregeld. De afleveringen met Dylan en Jebroer zijn mijn favoriet:

1 like

Ja dat heb ik ook inderdaad, maar heb je die van Kalvijn gezien en zijn eigen video hoe het had moeten gaan? Ik denk namelijk dat zijn idee echt leuker was geweest dan dat wat we nu gezien hebben. Soms voel ik mij namelijk ook voor de gek gehouden, maar bij die echt niet.

1 like

Jaa daar heb je wel gelijk in hahah! Dat had hij beter op de manier kunnen doen die jij zegt, maar is inderdaad minder spannend haha

1 like

De aflevering met Fred vond ik leuk, met Nikkie ook. Vond het leuk voor Dylan dat hij had gewonnen, is ook wel een creatieve denker en dat kwam tot z’n recht. Bij Humberto was het gewoon te debiel, hij heeft geen fuck echt zelf gedaan behalve autohoppen. Dit is wat zo ff snel in me opkomt. Kalvijns aflevering vond ik niks aan en van rapper Sjors z’n aflevering krommen nog steeds mijn tenen.

1 like

Denk jij dat jij als (gaan we even gemakshalve vanuit) onbekende Nederlander 4 uur lang uit handen van Stuk tv zou kunnen blijven?

  • Ja
  • Neen

0 stemmers