StukTV Jachtseizoen

Ik heb dit net pas ontdekt en daarom maar 3 afleveringen gekeken. Ga ze sowieso allemaal wel een keer kijken, maar moet zeggen dat ik echt 90% van de deelnemers echt helemaal niet ken :joy:

Ik erger me ook aan dat geblèr van die gasten, vind ze alledrie ook helemaal niet leuk of sympathiek. Het programma vind ik blijkbaar wel leuk genoeg om me daar overheen te zetten.
Wat heeft een van die gasten trouwens met z’n haar gedaan? Of is het ‘grappig’ bedoeld?

Ik zou het trouwens leuk vinden als er op den duur wat andere gasten mee zouden doen. Het zit nu vooral in het hoekje van RTL/YouTube, wat natuurlijk logisch is met hun doelgroep, maar iets anders zou ook wel tof zijn.

1 like

Ja vind ik ook, de regels mogen wel wat strenger wat dat betreft

1 like

Ik vind dit ook helemaal top programma! Mijn favoriet is by far die met Fred van Leer, geweldig om gelachen toen.

Ben het verder met jullie eens wat betreft het plannen. Ik zou denk ik als ik de mannen van stukTV was afspreken dat ze echt alleen lift 1 (dus de eerste 20 minuten) een “ontsnappingsrit” mogen regelen. Op die manier weet je wel zeker dat je niet al na 20 minuten je boef oppakt en is het voor de ander veel meer plannen en ‘stress’beslissingen maken zoals last minute in een trein stappen ofzo.

Ik vind het ook erg leuk! Vind alleen niet leuk als ze zo lang op StukTv gaan ‘wachten’, zoals Kalvijn en Rico beide doen. Ga er gewoon lekker vandoor ofzo.
En inderdaad wat @Maestoso zegt over het overtreden van verkeersregels, vind ik ook heel kut en asociaal.

Wie was het ookalweer die de zee in ging rennen aan het einde? Dat vond ik zo’n leuke aflevering!

1 like

Fred van Leer! Was echt goede zet van hem.

Ja dat wachten vind ik ook vervelend, ik zou er juist ook als een speer vandoor gaan om die afstand alleen maar groter te maken. Snap niet dat je gaat wachten als je zelf niet kan zien wat de afstand is, want voor je het weet word je dus gepakt. Vind het echt een soort domme arrogantie ofzo? Haha.

1 like

HAha nee dat ben ik ook helemaal met je eens eigenlijk. Kan er gewoon stiekem wel van genieten (helemaal als het maar voor 25 minuten is en zoals nu voor een programma), maar als ik er de hele dag naast moet hangen dan zou ik denk ik wel geĂŻrriteerd raken

1 like

Vind de offline knop een fijne toevoeging dit seizoen! Stuktv heeft t het laatste uur imo toch al wat te makkelijk als ze elke 5 minuten een locatie binnenkrijgen. Als Rico hem niet had ingezet had ‘ie het niet gehaald.

2 likes

Jaa ik vind jachtseizoen zo origineel! Mijn favoriete afleveringen zijn die met hun ouders en die met Fred van Leer. Ik vind het persoonlijk wel leuker wanneer er nog lifts geregeld moeten worden ipv dat alles al geregeld is en ze alleen door bekenden worden gereden (zoals bij Rico).

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan die gasten van stuk tv, vooral met die pet (chiel ofzo?), bah zo arrogant en vol van zichzelf.

Maar jachtseizoen kijk ik al vanaf het eerste moment (dank aan egf). Ik leef ook echt altijd helemaal mee en ben helemaal opgefokt haha

1 like

Ja die ouders gaan dan toch heel kneuterig met de trein? Halen dan nog net niet de thermoskannen uit hun tas

5 likes

Haha ja, ze zitten utieindelijk in een streekbus wanneer ze gepakt worden, echt heerlijk

1 like

Jaa jachtseizoen vind ik echt leuk!
Die aflevering met humberto vond ik ook maar zielig hoor en dan nog vet blij doen dat je bent ontsnapt, terwijl hij alleen een beetje heeft liggen chillen

Ik vind de laatste aflevering met Rico Verhoeven wel tegenvallen hoor

Spoiler

Die vluchtauto’s die al klaar staan elke keer komen m’n neus uit. Zo is het bijna geen uitdaging meer. Vond het wel grappig dat hij z’n handboeien en shirt kapot maakte, alsof het hem echt geen moeite kostte

2 likes

Die moeder van Giel vind ik ook altijd zo grappig. Giel zegt altijd zo heel druk “YOIKBENGIEL” aan het begin van een aflevering, en pas gingen zij, Thomas en Stefan een grap uithalen met Giel. Toen begon die moeder dus die aflevering met “Yo ik ben Annemieke!”. Ik ga daar al weken stuk om, ik zeg dat ook altijd tegen m’n vriend (en ik heet geen Annemieke).

edit: hier https://www.youtube.com/watch?v=UiBgXfhUzPI

3 likes

Dit gaat over Jachtseizoen he… Niet StukTV in het algemeen. :sweat_smile:

Ik reageer op een bericht over de aflevering van hun ouders…? Het is niet dat het een gesprek van 100 berichten is dat volledig offtopic gaat :’)

7 likes

Ik erger me ook aan die mannen van stuk TV… toch zou ik ze doen :joy:…

Maar ik vond het leuker als ze niet alles al geregeld hadden met lifts van mensen die ze kenden. Dan kan iedereen het toch?