StukTV Jachtseizoen

Ik had al geen zin om te kijken, want heb een hekel aan lil kleine. Op basis van de reacties hier weet ik voldoende :grin:

1 like

Ik ga hem ook niet kijken haha.

1 like

Ik ben nu wel aan het kijken maar pff wat een irritant ventje.

Naar aanleiding van hier lijkt me niet waard om hem te kijken.

Ja dat vond ik zo stom. Alleen maar om ze uit te zwaaien🤨.

2 likes

Zeer saai ja, waar was de actie.

2 likes

Deze is leuk!

1 like

Jaa indd leuke met bilal!

1 like

Heerlijk hoe die jongen hem ziet rennen en 20 euro in de hand drukt😂

Aflevering met Gaby was ook echt leuk. Gewoon weer zoals het hoort.

8 likes

Jaaa heerlijk weer!

1 like

Ik kende haar niet echt behalve van instagram en video’s met Kalvijn maar vond haar echt heel lief overkomen!

1 like

Ja inderdaad! Wat een aardige, beleefde meid. Was echt positief verrast over haar.

1 like

Word wel een beetje moe van drie van die gasten die de hele tijd “huhuhuh ze wil zich wel lekker door ons laten pakken huhuhuh” roepen bij elke vrouwelijke deelnemer.

13 likes

Hele grappige aflevering! Heerlijk!

1 like

https://youtu.be/ROhkqjTSPD0 Ik ken deze kickbokser niet maar hij is de tegenstander van Rico Verhoeven . En hij heeft iets geflikt wat eerder door Jebroer ook is geprobeerd in 2017 en deze Belg lukt het wel :laughing:

6 likes

Hahaha héérlijk! Wat een einde!

1 like

Hahahah geweldig!!

Die laatste aflevering was echt goud :joy: ik zei nog tegen mijn vriend voordat het gebeurde dat iemand ooit die bus probeerde te jatten, maar dat er geen sleutel oid in zat. En toen ineens dit :joy:

1 like

Wat een heerlijke laatste aflevering! Nadat ik jullie reacties las dacht ik dat jullie het verstoppen bedoelde, dat vond ik al leuk :joy: