Niks meer vooraf regelen
Ja op insta staat dat het een exclusief seizoen wordt.
Dus neem ik volgend jaar 1 seizoen op tv en 1 ander seizoen op YouTube.
Ik ben benieuwd hoe ze hetzelfde aantal kijkers op tv gaan krijgen als op yt. Hoe wordt dat eigenlijk bijgehouden? Live kijkers of ook de streams op internet? (via kijk.nl kan je geloof ik sbs terugkijken?) Want dat is het voordeel van yt, iedereen kan in zijn eigen tijd het programma kijken.
En zou het meer spectaculair worden dan normaal? Ik kan me echt niet voorstellen dat een 30-40 min youtubeserie ook geschikt is voor televisie. Meeste shows duren een uur inclusief reclameblokken. Het moet dan wel echt spannend zijn lijkt mij.
Ik vind 1 ritje regelen als ze net wegkomen nog wel kunnen maar gewoon 3/4 uur volplannen met ritjes is niks meer aan om te kijken. Dus een regel kan dan zijn dat ze naast hun eigen telefoon ook niet die van een ander mogen gebruiken.
Als ze dat doen dan is die locatie om de 5 minuten in het laatste uur wel te snel dus dat zou dan weer 10 minuten moeten worden denk ik.
Ja die eerste rit vind ik ook wel logisch want volgens mij is die ‘gevangenis’ vaak best wel afgelegen dus dan zou je daar heel moeilijk wegkomen. Dat StukTV het laatste uur om de 5 minuten een locatie. krijgen ook wel wat overdreven.
Maar aan de andere kant heeft ie maar op 20 meter gewonnen.
Omdat ze nu gewoon liften krijgen van vrienden/bekenden bedoel je?
Ben ik wel met je eens op deze manier is minder spannend. En de kans groot dat je wint.
Want verder is er na mijn idee niet veel veranderd.
De nieuwe aflevering met Jandino vind ik echt heel tof, lekker oldschool liften en niet alles via vrienden regelen.
https://youtu.be/fetClHiyj7E Als dacht dat Enzo Knol erg saai aflevering was dan heb je Lil kleine nog niet gezien .
Echt een stomme aflevering idd en wat een loser
Ik vind trouwens dat ze hem gewoon moeten diskwalificeren
Idd dit is niet hoe jachtseizoen gespeeld hoort te worden
Heel lame inderdaad Heb 'm op de helft maar doorgespoeld haha. Waarom zou je uberhaupt meedoen als je toch alles van te voren hebt geregeld en niet spontaan gaat liften, dan is al het leuke er vanaf
Inderdaad stomste aflevering tot nu toe, hij gaat zelfs 2x in dezelfde auto
Ja erg jammer deze aflevering. Zo speel je geen jachtseizoen. Het is veel leuker om te zien als ze echt moeite doen om uit handen te blijven. In plaats van vooraf je helikopter te betalen, auto’s te regelen, etc.
Na deze aflevering snap ik nog minder hoe iemand Lil Kleine leuk kan vinden.
En dat drinken en blowen onderweg is ook super irritant. Wat een kwal
Net een rijke puber. Walgelijk gedrag. Verliezer hoor vind ik.
Lekker voor ‘m. Vind hem echt als een verwende puber met dikke bankrekening overkomen.