Ik erger me kapot aan alle seksistische opmerkingen die worden gemaakt, dus heb het maar weer af gezet
Wat een voedselverspilling ook weer met die taarten
Vond de aflevering in het begin wel leuk maar zo saai als ze af gaan omdat ze te lang ergens wachten
Wat dom zeg bij deze aflevering om zo lang stil te gaan staan op dat plein.
Ja kom op, dat gaat toch sowieso fout, die hebben eerder niet gekeken denk ik…
En heel apart dat Giel ze kon zien in de tram, terwijl ze op grond zaten?
Ik ben te goed gelovig waarschijnlijk.
Deze vond ik leuk!
Op Play4/ Goplay.be is er nu een serie Klopjacht waarbij onbekende Vlamingen uit handen moeten zien te blijven van speurders. Vind het erg vermakelijk!
Een soort Hunted denk ik! Maar helaas niet in NL te bekijken zonder VPN
Vandaag de eerste aflevering van hun podcast beluisterd. Leuk om even wat meer te horen over het plan van Martin Garrix.
Eloise van Oranje op de Vlucht - Het Jachtseizoen '21 #2 - YouTube niet zo slim om stuktv in te halen
Vond het niet zo’n leuke aflevering. Ze regelde echt van alles en gewoon niet zo tactisch.
En vond zoveel vloeken ook wat ergerlijk
Kraantje Pappie op de Vlucht - Het Jachtseizoen '21 #3 - YouTube kraantje pappie. Een mooie old school jachtseizoen aflevering zoals het eigenlijk hoort vind ik.
Ook zo leuk hoe hij aan iedereen vroeg wie ze waren en echt met hun bezig was i.p.v. alleen maar met zichzelf en de camera!
Oh heb echt een zwak voor hem, na deze aflevering nog meer haha
Ik ook. Vond hem ook zo beleefd en netjes.
Echt een hele toffe aflevering! En lijkt mij een hele fijne gast.
Frank Lammers op de Vlucht - Het Jachtseizoen '21 #4 - YouTube nee deze aflevering is saai … tot nu toe vind ik dat dit seizoen kraantje pappie de best boef
Omg ik vond het echt een iconische aflevering. Love Frank Lammers
Ik kijk nu die aflevering met frank lammers, ik dacht dat hij die stem altijd opzette speciaal voor films maar zo praat hij dus echt lol. Maar geen enkele aflevering is beter dan die met Fred van Leer. vond die echt geweldig.
Ik vind afleveringen met helikopters per definitie saai. Het was één keer leuk.