Dit was echt de meest saaie aflevering ooit… ook echt een vervelende man zeg.
Kees van der Spek op de Vlucht - Het Jachtseizoen '21 #5 - YouTube met Kees van der Spek ook weer door andere mensen dingen geregeld…
Saai weer
Ik had kees echt hoog zitten maar door deze aflevering jachtseizoen
Volgend seizoen mogen ze hier echt strengere regels voor gaan maken, plus dat je geen vliegende vervoermiddelen mag gebruiken
Vond het ook geen zak aan, knap hoor van de ene auto en boot in de andere stappen. Hij heeft echt niks zelf gedaan. Ik snap ook nooit dat kandidaten zo überhaupt willen winnen, ik zou me dan alsnog een loser voelen.
Romee Strijd op de Vlucht - Het Jachtseizoen '21 #6 - YouTube weer een helikopter en boot maar niet iedereen wil Romee Strijd in de auto en dat maakt het weer goed
Zit het weer vol met “gaan haar lekker pakkennnn?” “Ik wil haar wel even lekker pakkennnnn!”? Vind Jachtseizoen met een vrouwelijke deelnemer altijd echt niet te doen met die opgefokte ventjes in de bus.
Ik ken Romee Strijd alleen maar van foto’s of catwalkvideo’s, maar wat is zij leuk! Ik stoorde me inderdaad wel aan de ongepaste opmerkingen van de voice-over
Ik snap die mensen die gaan snitchen nooit? Ik ben altijd voor de persoon die meedoet. Dus als ik StukTV zou tegenkomen zou ik ze sowieso de andere kant op sturen
Haha maar echt… Zoveel mensen “ja die staat hier”, hou gewoon je mond 🥲
Sorry ben echt een fanatiek klein kind.
Ik zou wel lekker snitchen als het een bn’er was die ik stom vind. Dennis Schouten ofzo.
Defano Holwijn op de Vlucht - Het Jachtseizoen '21 #7 - YouTube ik vond dit wel weer een leuke aflevering
Heel leuk! Echt een leuke jongen ook!
Leuke aflevering! Het begin dan, het einde vond ik stom.
Weer zo’n vieze snitcher
Dennis Schouten op de Vlucht - Het Jachtseizoen '21 #8 - YouTube ik weet niet wie ik nu slechter vind rapper Sjors of Dennis Schouten 🤦. Wat vinden jullie?
Haha oh dat was veel beter geweest
Wel fijn dat ze hem alsnog gepakt hebben, wat een sneue figuur.
Ik vond de stem aan het einde ook wel echt grappig
Ik ben sowieso geen fan van hem, als het iemand anders had geweest dan had ik het mogelijk wel een leuke twist gevonden. Maar zijn kop en attitude, bah dus geen leuke aflevering imo.
…ik zeg nooit meer iets.