Ahhhh wat zonde!!
Hoop echt dat Iris en Floris ineens toch sneller zijn
Ik snap het niet, eentje van stuktv zei dat Srlma zo goed bezig was de hele tijd maar zij is toch juist steeds vet lang op dezelfde plek gebleven? Ze hadden haar al 10x kunnen pakken
Ja Selma is heel veel in Aâdam geweest/gebleven en heeft voor mijn gevoel ook relatief veel gebruik gemaakt van haar eigen bestaande netwerk daar
Marwa mag iedere dag op komen draven of met spoed een lift regelen
Vind je hun leuk? Ik zie die iris zo vaak in allerlei programmaâs en vind haar zo ontzettend nietszeggend. Die Floris vind ik ook saai. En selma vind ik juist echt een leuke vrouw.
Mwah ook niet echt (vooral nietszeggend idd) maar Selma vind ik ook niet leuk
was eigenlijk voor Renze en Tom maar helaas
Ik was zo blij mijn god man dat Renze eruit was, ik vind hem zoooooooân ongelofelijke loser echt niet te doen.
Maar klopt het qua monteren niet dat die vriend van Selma zegt dat zij al in de bus zit? Of denkt hij dat oprecht, of doet hij alsof om hun te naaien?
Nee die vriend zegt dat ze het gered heeft, maar daarmee bedoelt hij de knop indrukken. Hij legt namelijk uit dat hij haar al voor 16:00 bij de Adam tower heeft afgezet, ze toen die melding voor de knop kreeg en daar toen ook heen ging om te zien of zij er zou komen. Toen zag hij daarna Floris en Iris.
Hij heeft geen idee van of ze al in die bus zit, en Floris en Iris interpreteren âgeredâ als in de bus terwijl hij bedoelt ze heeft het gered om die knop in te drukken.
Vond het een heel leuk seizoen van Jachtseizoen! Die vriend van Selma zal wel echt balen haha. Wat ik mij wel soms afvraag is word een walkietalkie niet gezien als een telefoon? Of mag dat wel omdat hun non stop in die walkietalkies praten terwijl ze aan het rijden zijn. Of op die iPad aan het klikken zijn, ook de bestuurder op dat moment. Klink nu echt als een zeur hahaha maar soms best roekeloos toch?
En toch zou ik graag een keer een making of willen zien.
Ik heb nu al een paar keer gezien dat een boef wilde instappen voor in een auto en in het volgende shot zit ie achterin.
Of Iris op de fiets, ze springt achterop en volgende shot is ze zelf aan het fietsen.
Of Selma voorop de fiets vanaf de pont, hoe doen ze dat met de camera man etc.
Maar inderdaad, leuk seizoen weer.