Mwah ook niet echt (vooral nietszeggend idd) maar Selma vind ik ook niet leuk
was eigenlijk voor Renze en Tom maar helaas ![]()
Mwah ook niet echt (vooral nietszeggend idd) maar Selma vind ik ook niet leuk
was eigenlijk voor Renze en Tom maar helaas ![]()
Ik was zo blij mijn god man dat Renze eruit was, ik vind hem zooooooo’n ongelofelijke loser echt niet te doen.
Maar klopt het qua monteren niet dat die vriend van Selma zegt dat zij al in de bus zit? Of denkt hij dat oprecht, of doet hij alsof om hun te naaien?
Nee die vriend zegt dat ze het gered heeft, maar daarmee bedoelt hij de knop indrukken. Hij legt namelijk uit dat hij haar al voor 16:00 bij de Adam tower heeft afgezet, ze toen die melding voor de knop kreeg en daar toen ook heen ging om te zien of zij er zou komen. Toen zag hij daarna Floris en Iris.
Hij heeft geen idee van of ze al in die bus zit, en Floris en Iris interpreteren ‘gered’ als in de bus terwijl hij bedoelt ze heeft het gered om die knop in te drukken.
Vond het een heel leuk seizoen van Jachtseizoen! Die vriend van Selma zal wel echt balen haha. Wat ik mij wel soms afvraag is word een walkietalkie niet gezien als een telefoon? Of mag dat wel omdat hun non stop in die walkietalkies praten terwijl ze aan het rijden zijn. Of op die iPad aan het klikken zijn, ook de bestuurder op dat moment. Klink nu echt als een zeur hahaha maar soms best roekeloos toch?
En toch zou ik graag een keer een making of willen zien.
Ik heb nu al een paar keer gezien dat een boef wilde instappen voor in een auto en in het volgende shot zit ie achterin.
Of Iris op de fiets, ze springt achterop en volgende shot is ze zelf aan het fietsen.
Of Selma voorop de fiets vanaf de pont, hoe doen ze dat met de camera man etc.
Maar inderdaad, leuk seizoen weer.
Heeft iemand ‘Waar De Fuck is Stuk’ al gekeken? Ben nu bijna klaar met de eerste aflevering maar vind het heel sloom. En vind Valerio tot nu toe ook een rare toevoeging? En ik heb geen idee maar werkt zo’n walkie talkie echt bij zo’n grote afstanden? ![]()
Ik vind het ook vrij traag ja! Ik vind het wel heel grappig dat Marc junior en Jordy het dichtstbij zitten. Gasolina papa
Ik zet het net aan en ik ben zeer onaangenaam verrast dat het start in een studio? Voegt toch echt niks toe?
Vond het al zo sneu dat je als publiek daarheen gaat om eigenlijk 5 minuten show te zien, en daarna waarschijnlijk alleen valerio die de standaard clips opneemt. Hoop dat ze gewoon wat personeel uit het gebouw hebben opgetrommeld om daar even te gaan zitten
Ik denk dat het 4G walkie-talkies zijn, die kunnen dat wel.
Oja haha! Ik had echt die ouderwetse nog in mijn hoofd ![]()
Vond aflevering 2 trouwens wel weer iets leuker! Maar inderdaad de studio voegt niks toe.
Kan ook achteraf opgenomen zijn
Zou alles dan vooraf opgenomen zijn? Want toen deelnemers dingen posten op hun story’s dat ze bezig waren, kwam Valerio al voorbij in de storry’s van stuk dus dat leek dan live. Maarja hij gaat natuurlijk niet 6 dagen daar in de studio staan, dus zijn alle story’s dan vooraf opgenomen en op bepaalde tijden geplaatst? En zijn de tips dan ook allemaal nep? Hmmmm. Het blijft wel tv hè
Haha dit begrijp ik ook echt niet. Zo random. Blij dat estelle en die niels er als 1e eruit zijn. Met haar gezeur ik wil niet naar wenen, ik wil zonnn. Ja doe dan niet mee mens.
Wat zijn die Marc en Jordy ook voor gare types hahaha
Ben ziek dus klikte waar the fuck is stuk gewoon aan voor ff een beetje vermaak maar nu zit ik er HEEEELEMAAL in ![]()
Fikse tegenvaller was het dat er pas 3 afleveringen zijn!!! Lach me helemaal dood on Marc en Jordy ahahahaha en vind t sowieso leuke teams. Denk overigens ook de hele tijd wat dit programma allemaal wel niet moet kosten? Al die teams door heel Europa reizen, met ook allemaal een cameraploeg/man. Stuk zelf op drie verschillende plekken, ook weer drie cameramannen/ploegen? En dan Valerio die vrij weinig staat toe te voegen in die studio ![]()
Ja die studio voegt echt helemaal niks toe hè
. Die stukjes dat Valerio een opdracht geeft zijn ook overduidelijk van te voren opgenomen ipv iedere dag weer naar de studio (logisch). Maar voegt toch echt niks toe? De studio lijkt ook nog eens dezelfde als die van de masked singer te zijn en dat is dan nog best een grote. Of het lijkt er gewoon op.