omg echt veel nsbers jezus
Ja dit vond ik ook echt een stom en oneerlijk, dan kan een duo toch ook zich opsplitsen, heel lame
Ik ga echt stuk om Els en Mike die helemaal gefocust zijn om niet gevonden te worden terwijl team STUK echt 0 seconden met hen bezig is geweest en ze aan de andere kant van NL zitten Els die dan ook de bosjes in rent en zegt laten we hier onze locatie afgaan dan raken ze helemaal in de war!!! Uhuh
Wel jammer bij een tweetal dat als 1 is gepakt dat het dan meteen voor beide telt, wss is het anders teveel gedoe als ze allemaal opsplitsen maar ik had het wel grappig gevonden als Stuntje nog alleen door mocht
Eigenlijk wel zo fair als stuk ook mag splitsenā¦
Ik loop iets achter, maar waarom lopen die stefano en stuntje al 3 dagen met die bak met kip rond?
Best raar dat Els en Mike er nu gewoon uit liggen omdat er maar 2 autoās zijn en niet omdat ze echt gepakt zijn
De finale spelregels zijn zeker een beetje hetzelfde als de normale jachtseizoen
Ik vond deze aflevering echt heel saai. Heel effe spannend of Mike en Els of Sam en Rijk naar de finale zouden gaan maar dat was het dan ook.
Ik had echt veel liever Sam & Rijk vs Mike & Els gehad ook.
Ben Rhode wel een beetje zat inmiddels. Plus zij en Sam en Rijk zijn ook vrienden dus het is nu allemaal wel heel erg kijk ons eens.
Heeeele saaie afl idd, maar wel blij met deze mensen in de finale
Ik mag dan met mān 32 jaar misschien niet de doelgroep zijn, maar ik vond de Most Wanted versie errrrg leuk!
Vond de finale tegenvallen.
Niet geloofwaardig vooral.
Mjaā¦
Ik vraag me vooral af hoe dit gegaan zou zijn als Els/Mike door zouden zijn ipv rhode. Met zijn 5en (incl. camera) een lift zoeken lijkt me onmogelijk
Dit vroeg me ik me idd ook af. Met 5 man in een auto een lift regelen is toch bijna niet te doen.
Ik denk omdat zij al bevriend zijn, zij besloten samen verder te gaan. Was volgens mij niet verplicht.
Jawel, ze moesten verder met elkaar vluchten als team werd er gezegd. Maar als er eentje gepakt werd betekende dat niet dat de rest dan ook meteen klaar was zoals de rest van het seizoen