StukTV Jachtseizoen

Zou je ze allemaal doen? Ik zou alleen thomas wel een kans geven haha

2 likes

Thomas ja, Giel vind ik soms wel wat hebben. Op Stefan ben ik eigenlijk afgekapt sinds hij dat lelijke kapsel heeft


2 likes

Ik vond Famke Louise het verrassend goed doen. Leuk ook dat ze gewoon lift na lift ging regelen, dat maakt het tenminste weer spannend itt veel andere spelers die al van tevoren mensen regelen om ze te vervoeren.

2 likes

Ben nog niet klaar met afkijken maar dit is wel weer ouderwets jachtseizoen. Lekker liften.

4 likes

Ja zelfs de eerste had ze niet geregeld van te voren volgens mij (al was het wel heeel toevallig)

1 like

Ze was echt heel goed bezig, ze had gewoon nooit naar het station mogen gaan. Anders hadden ze haar volgens mij nooit gepakt

1 like

Ah wel een leuke aflevering! Vind Famke best irritant maar had haar wel gegund om het te winnen.

Ik vraag me wel echt af waarom ze niet gewoon in die laatste trein bleef? Dan was ze weggeweest toch, want Thomas dacht dat hij alle treinen al gecontroleerd had en ging het station weer uit. Nu ging ze zelf ook naar buiten, waardoor ze gepakt werd. Was het omdat ze niet zwart wilde rijden ofzo?

2 likes

Dit snapte ik ook niet. Als ze erin was blijven zitten dan had ze het denk ik gewoon gehaald, al weet ik natuurlijk niet hoe lang het duurde voordat ‘ie zou vertrekken (je hoort alleen een tijd). Maar dan had ze nog kunnen gokken om daar gewoon op de grond te gaan liggen ipv in dat pak bij het raam te gaan zitten.

1 like

Ik denk omdat haar locatie per 5 min verraden zou worden. Dan zouden ze sowieso weer bij de trein gaan zoeken. Ze hoopte denk ik snel een lift te fixen.

1 like

Nieuwe aflevering met Bizzey! Ik vond het echt een hele leuke aflevering.

3 likes

Ik kijk pas sinds kort dus heb nog niet alles gezien! Leuk concept, alleen ik vind de mannen van Stuktv soms zooo irritant of denigrerend. Bij die van Nikkie bijv dat ze sws wel zouden winnen omdat hun tegenstander een vrouw was en haar een bitch noemen als het even niet meezat. Bij Famke waren ze ookal zo.

1 like

Ze zijn gewoon heel
intens :joy:

1 like

Maar echt. Dat haar van Stefan :sob::sob::sob:

Vorige week vond ik het nog erger, toen leek er een stuk naar buiten gekruld/geföhnd te zijn haha.

Ik ergerde me trouwens in de eerste minuten alweer onwijs aan Maan. Waar sloegen die zwoele blikken en acties op?! Incl gelik over haar lippen heen en alles :roll_eyes:

6 likes

Ik vind het al weken zo erg :joy:. Kan de haar grapjes van de voice-over en van Bizzey dan ook wel waarderen.

Vond het echt stom dat Maan zoveel werd geholpen door haar vriendje. Doe t gewoon zelf.

6 likes

Ja ik dus ook, maar net in die aflevering vond ik het echt het toppunt haha met dat stukje naar buiten gekruld. Alsof het nog niet erg genoeg was

Al vond ik dat die Bizzey weinig recht van spreken had eigenlijk, bij hem leek het alsof ik spaghetti op z’n hoofd had :sweat_smile: Kende heel die kerel verder nog niet, dus geen idee of dit z’n standaard look is haha.

2 likes

Nou bizzey heeft ook regelmatig van die kapsels ja
 meestal heeft hij het gewoon dood geblondeerd geel of wit
 Maar vind dat toch beter dan Stefan zijn kapsel haha.

Jep en ze zei ook nog iets als ‘Ik ga dit sowieso van jullie winnen want ik ben een meisje. En jullie zijn dat niet dus jullie weten niet wat de kracht van een meisje is.’ :o_o:
En dan de hele tijd een beetje sexy in de camera loeren inderdaad.

Maar uiteindelijk heeft ze alleen maar gewonnen door haar vriendje die van tevoren van alles voor haar geregeld had.

Oh en ik vond haar ook extreem humorloos overkomen, maarja, daar kan ze waarschijnlijk zelf ook niet zo veel aan doen.

6 likes