Succesful adulting

Ik heb de vriezer ontdooit, schoongemaakt en alles afgedroogd voor ik het er weer in stopte!

Deel hier je succesvolle “grote mensen” acties.

5 likes

Ik heb al 2 wasjes gedraaid en ik ben nu aan het studeren.

2 likes
  • Er ligt fris beddengoed op bed
  • Het oude beddengoed is gewassen
  • Er draait nu nog een wasje met handdoeken
  • Ik heb de boodschappen gedaan
  • Ik heb een gezonde curry gemaakt
  • Ik heb de wc’s + badkamer schoongemaakt
  • Mijn kind is fris gedoucht en aangekleed
  • Het huis is opgeruimd
  • Ik heb mijn kasboek bijgewerkt

WTF is er met me aan de hand?

9 likes

Ik heb op het laatste punt na het zelfde vandaag gedaan.

3 likes

In de ochtend gesport, daarna de was en boodschappen gedaan en kerstkaarten geschreven. En nu de rest van de avond unsuccesful adulting met de Sims :grimacing:

1 like

Heel mijn studio gepoetst, van woonruimte tot keuken tot badkamer. Alle matten en kleden die ik heb uitgeklopt. Een pakketje ‘retourklaar’ gemaakt en sta nu op het punt om het weg te brengen. En het is pas 12:48!!! (Back in the days zou ik nu net een paar minuten wakker zijn).

3 likes

Koffie gedronken op de peuterspeelzaal en gekletst met andere moeders.

Mijn god. Mijn leven is echt voorbij.

10 likes

Ik heb a-merk toiletpapier gekocht in plaats van hele goedkope slechte waar ik altijd spijt van heb haha

Vandaag al begonnen met mijn gedicht schrijven (lootjes trekken voor kerst) terwijl het pas maandag af hoeft te zijn! :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 likes

Ik heb vandaag al de afwas gedaan, gestreken en de was gedaan. En straks ga ik boodschappen doen om vanavond een gezonde maaltijd te maken.

Waarschijnlijk ter compensatie van alle dagen dat ik niets heb uitgevoerd deze week.

2 likes

Ik voelde me gisteravond vet volwassen want ik had voor 4 personen macaroni gemaakt terwijl we met 2 personen waren zodat ik nu nog een grote bak vol over heb voor vandaag. :sunglasses: Ik leer het wel.

ik ben nu mijn kersttafelkleed aan het uitwassen nadat ik ‘em eerst in lauwwarm water met witte natuurazijn heb laten weken om de kleuren te fixeren. Ook heb ik vanochtend een sprei gekocht voor de winter voor op bed, die ga ik straks wassen!

Verder heb ik microvezeldoeken gekocht voor het stoffen en dweilen, geen idee of die werken.

Edit: ik zit er ook aan te denken om de kerstboom vandaag af te tuigen, want morgen de hele dag bij familie en woensdag weer werken. Maar misschien moet dit eigenlijk in het opbiechttopic.

1 like

Heb de kerstboom zojuist opgeruimd, woonkamer is weer netjes na het feestje van gisteren en heb gisteren wel gedronken, maar niet teveel, dus ben gewoon fit vandaag. Woop!

1 like

Ik heb helemaal zelf een dimmer geïnstalleerd voor m’n eettafellampen! :muscle:t2:

5 likes

Ik had een soort van reünie vandaag in mijn eigen huis! (Ik ben een soort autist met mensen in mijn huis laten, erg territoriaal) en heb de afgelopen twee dagen de zolder en zolderkast opgeruimd en mijn vriend aangespoord om achter het schot te ordenen. Ben er ook achter gekomen dat ik het huishouden helemaal niet zo erg vind om te doen, mits ik genoeg tijd heb.

2 likes

Ik heb gisteren eindelijk de klusjes gedaan die ik al een paar weken wilde doen: stofzuigerfilter schoonmaken, zaadjes planten in mijn minikasje en een cadeau inpakken dat ik deze week eindelijk ga geven. Typisch gevalletje ‘het kost meer energie als je het niet doet (psychisch) dan als je het wel doet’.

1 like

Vanochtend pas de vuilnisbak buiten gezet, en letterlijk 5 minuten later de vuilniswagen aan zien komen rijden. :+1:t3:

Als ik zometeen thuis kom, hoef ik alleen nog maar mijn voedzame maaltijd met heel veel groenten op te warmen omdat ik gisteren al gekookt heb voor vandaag. Ben zó trots op mezelf.

Laten we de bergen afwas die er al twee weken staat en alle andere zooi dan wel maar even negeren. Misschien moet ik ook nog even naar het andere topic.

Ik heb een kruimeldief gekocht en ben er echt super blij mee

1 like

Gisteren balkon opgefrist, vandaag slaapkamer, slaapkamer van de hond (ja erg, hij heeft een eigen kamer) en keuken. Woonkamer even snelsnel zuiver gemaakt maar die poets ik later wel.
Oh en er draait nu een was terwijl ik lekker niets zit te doen.

2 likes