Succesful adulting

Hahah wat grappig al die verschillende manieren! Hoe kom je er nou op om dat met een kaasschaaf te doen @Spencer ?

Ik stem voor de pannetjes kokend water en dan de deur dicht!

Mijn tactiek is handdoeken onder de rand proppen, ovenschalen in de diepvries (want die zijn vierkant en komen goed in de hoekjes) op elke plank en dan vanaf boven beginnen met het ontdooien met een föhn.

Daardoor lekt er bijna niks bij langs.

Haha geen idee meer! Ooit mee begonnen en het werkt :joy:

Ja, gewone ventilator op hoogste stand. 50 cm voor diepvriezer plaatsen.

1 like

Eindelijk m’n kruidenkast op orde met uniforme potjes en mooie labels 🫶🏼

14 likes

Wat heerlijk! De stickers lijken van de dille&kamille? Zijn de potjes daar ook van?
Wil binnenkort ook met mijn kruidenkast aan de slag en zoek nog goede potjes en stickers of een goed ander systeem

4 likes

Potjes zijn van Wibra en kwam deze ronde stickers van dille&kamille per toeval zo tegen! Vond het heel chill om een label op de bovenkant te hebben want was altijd alle potjes uit m’n apothekerskast aan t trekken voordat ik had gevonden wat ik zocht

1 like

Alleen irritant dat natuurlijk niet alle kruiden voorgedrukt zijn van D&K dus nu heb ik een avondje zitten tekenen om die labels (sort of) hetzelfde te krijgen

🤪

27 likes

Wat goed gelukt!!
Heel vet!
Dat gaat bij mij zeker niet lukken dus ik zal daar nog wat creatiefs voor moeten verzinnen😂

2 likes

Haha tipje van jou naar mij: heel ouderwets overgetrokken van geprinte afbeeldingen :eyes:

2 likes

Ik heb dit systeem: Organess 56 Glazen Kruidenpotjes Vierkant met Bamboe Deksel – 3 Soorten Strooideksels... | bol

Is wel een stuk duurder geworden zie ik. Ook erg tevreden over! Fijn formaat potjes, en heel stabiel! Nu alleen de potten nog op alfabetische volgorde zetten want ik zoek me elke keer het ongans

3 likes