Succesful adulting

Ik ben net terug van vakantie en heb meteen koffers uitgepakt, gewassen, beetje extra schoongemaakt etc en m’n handen JEUKEN om nu eens alle kastjes en lades met rommel uit te ruimen en te organiseren. Ik hoop zo dat dat gevoel er de rest van het weekend ook is, het lijkt me zo lekker :joy: dus of het echt successful adulting is weet ik maandag

11 likes

Dan was het een goede vakantie!

1 like

Ik wilde de APK vast inplannen voor in november, dat vond ik al mega succesful adultachtig, maar die maand is nog niet beschikbaar in de kalender van mijn garage :exploding_head: Nu een agendareminder gezet voor over een maand. Helemaal versteld door mijn eigen volwassenheid.

8 likes

Net de pomp van mijn wasmachines gedeblokkeerd nadat ik merkte dat mijn was erg nat bleef. Nou wat ik daar allemaal ik aantrof: muntjes, een armbandje, een schuifje
en veel viezigheid. Dat ik mijn wasmachine überhaupt nog kon gebruiken :joy: maar nu helemaal blij dat ik dit heb gedaan, vind het zo kut klus met al dat water.

Edit: oke nu geeft de machine error aan. Het ging al te goed. -zucht-

5 likes

Heb dat ook wel eens, laat mijn machine dan na het deblokkeren vaak leeg een kookwasje draaien. Dan kan hij vaak weer even mee.
Maar mijn machine is wel 12 jaar oud ofzo, dus heeft wel meer kleine gebreken.

1 like

Ik wilde net een spoel programma doen, maar hij ging weer op error :pensive:

1 like

Ik heb deze week even niets met mijn wasmachine gedaan, had er door wat gebeurtenissen in mijn leven geen headspace voor, maar heb hem weer aan de praat gekregen :raised_hands: ik denk dat er bij het schoonmaken van het filter water op de bodemplaat was gekomen.

Ik ben echt zo blij haha.

3 likes

Ik heb een weekmenu gemaakt, de boodschappen geregeld en alle was weggewerkt. En ik drink al 10 dagen een smoothie!

Ben echt een geslaagde volwassene.

6 likes

Nadat de groene container weer ontzettend aan het stinken is, toch maar een reinigingsdienst ingeschakeld.

En voor mensen gaan zeggen, gewoon zelf doen!! Neeeee heb ik geen zin in. Ik moet dan helemaal ingewikkeld met de tuinslang via de keuken, kamer en hal naar buiten, ik vind het ook gewoon heel erg vies. Ik heb vaak genoeg vies werk gedaan en hier ga ik mooi iemand voor betalen.

3 likes