Voor het eerst de vingerhoed gebruikt.
Ik ben voor het eerst de host deze kerst en daardoor is het ook de eerste keer dat mijn ouders het niet hosten.
Of dit daadwerkelijk een staaltje succesful adulting gaat zijn moet nog blijken maar dat het kan is leuk.
Ik heb een Swiffer bij de Action gehaald + zowel droge en natte doeken, en ook een Swiffer Duster en ik ben echt in shock hoe makkelijk alles schoon wordt! Geen gezeik meer met natte doekjes en een sopje wat smerig wordt van het stof. Natuurlijk zal ik ook nog wel eens met een sopje overal langs gaan maar eerst met de Swiffer er overheen is echt magie!
Ik heb al m’n december kadootjes gekocht.
Normaal ren ik als een verloren peuter met tranen in m’n ogen door de winkelstraat, een uur voor sluitingstijd op 24 december.
Ben zo trots op m’n eigen.
Ik ben vanavond al twee uren bezig geweest om al mijn wachtwoorden in een wachtwoord manager te zetten! En dan maak ik ze meteen allemaal random in plaats van dat standaard wachtwoord wat ik al bijna tien jaar gebruik whoohoo! Trots op mijzelf!
Haha ik voel deze
Al een week lang vouw ik de was meteen op zodra het droog is, en gaat het meteen de kast in. Echt een overwinning ipv alles in een wasmand pleuren en vervolgens uit de wasmand leven.
M’n dochter moet volgende week en de week daarop trakteren en ik heb beide traktaties al helemaal kant en klaar in de kast staan, omdat ik weet dat we het komende weken druk hebben.
Voel me heel geordend nu.
Ik had een tomatensausvlek in een witte trui en ik heb hem eruit gekregen
Ik voel mezelf succesvol vandaag. Ik ben altijd vrij op maandag en was supervroeg wakker. Had voordat de kinderen naar school moesten al zoveel gedaan: was opgeruimd, bedden afgehaald en alvast die weer aan gezet, boodschappenbriefje gemaakt, benedenverdieping gestoft. Toen de kinderen naar school waren heb ik gestofzuigd en gedweild, boodschappen gedaan en de badkamer gepoetst. Niemand kon afspreken met mijn dochter dus samen met haar muffins gebakken en Roblox gespeeld. Toen was ze rustig en heb ik een klusje gedaan wat al heel lang op mijn lijstje stond: de wasmachine schoongemaakt (wasmiddelbakje, binnenkant, filter enz) en daarna nog de droger schoongemaakt incl filter. Voel me echt superwoman vandaag!
Ik werd wakker met opruimdrang en zin in schoonmaken. Dus meteen het beddengoed in de was gegooid. Om vervolgens me te ergeren aan het matras dat helemaal gepild was. Dus ik heb net een kwartier lang met een ontpiller mijn matras helemaal ontpild.
Ik heb mn belastingaangifte gedaan, op tijd, en ik heb niet gehuild.
Ik ben vrijwillig bezig met mijn pensioenoverdracht, jaarruimte en een pensioenrekening uitzoeken.
Hele koelkast schoongeboend vandaag, wie is deze meid.
Ik heb een abonnement afgesloten om m’n containers na het legen schoon te laten maken, had dit echt veel eerder moeten doen!! Ze gaan in een soort wasstraat voor containers en komen er stralend uit
Ohh dat lijkt me chill! Wat kost zoiets als ik vragen mag?
Het kost 13,89 per maand voor twee containers en het is maandelijks opzegbaar! Dat vind ik in de zomer wel de moeite waard want de groenbak wordt hier echt smerig als het warm wordt
Nou dat is zeker de moeite waard!!
Ik weet niet zeker of het onder successful adulting hoort gezien het vooral zo’n werk was omdat ik niet regelmatig genoeg opruim/schoonmaak MAAR
Ik heb vandaag boodschappen gedaan, het HELE huis opgeruimd, super veel verhuiszooi/kluszooi opgeruimd, de gordijnen gewassen (omdat de kat erin gezeken had), nog twee wassen gedraaid, het hele huis gestofzuigd én gedweild, de badkamer schoongemaakt (mn vriend deed de wc’s), papier weggebracht en ik ben soep aan het maken voor morgen want er komt bezoek lunchen. Djeeees. Trots tevreden en uitgeput nu
Vaatwasser gaf net een foutcode en heb het zelf gefixt