Succesful adulting

Ik heb net zonder te gillen en te krijsen een reuzespin met de stofzuiger verwijderd want ja ik kan moeilijk mijn vader gaan bellen. Maar ik wil mijn stofzuiger nu eigenlijk verbranden want ielll

1 like

We hebben sinds deze week iemand die komt schoonmaken en ik ben echt al dagen aan het genieten van hoe schoon en opgeruimd het hele huis is. Echt zo fijn dit :heart_eyes:

5 likes

Ik heb net zelf de verstopping in de badkamer van de wasbak verholpen zonder er simpel een fles ontstopper in te gooien. Even aan de slag geweest om het putje los te schroeven en de kek eruit te halen (goooooooor) en dat soort van opvang hals ding eronder (nog goorder) maar nu loopt alles weer door! Geen vriend, vader of ontstopper aan te pas gekomen.:sunglasses:

17 likes

Ik heb al mijn gordijnen in de woonkamer gewassen.

8 likes

Net zonnepanelen besteld voor mijn eerste grotemensenhuis :fire::fire::fire: Na veel speurwerk, inlezen over dingen waar ik nog nooit van had gehoord en ruzie maken met offertemakers nu een mooie deal te pakken :muscle:t2:

5 likes

Ik voel me de ultieme volwassene: ik heb net twee deurmatten besteld. Een schoonloopmat voor buiten en een droogloopmat voor binnen, voor de perfecte ‘schoonloopzone’.

Wat ik de afgelopen tijd ook heb gedaan: de trapkast uitmesten, de planten afstoffen en mijn verzorgingsproducten in een pinteresty systeem opbergen. 10/10 would recommend voor als je je volwassen wilt voelen.

13 likes

Op alle lampaansluitingen in het plafond zit een lamp in plaats van kale draden die uit het plafond steken :raised_hands:

4 likes

Ik vond de splitten in een nepleren broek te groot (en dus koud!) en heb net de zoom daar eraf getrokken en opnieuw gestikt met mijn borduurgaren haha volgens mij is ie nu wel echt beter geworden! Crafty queen

6 likes

Ik heb net weekboodschappen gedaan en alles weg gezet. Ga nu het bed verschonen en daarna de was vouwen en een serie kijken en als de was gevouwen is ga ik popcorn maken. Mijn vriend maakt ondertussen de keuken schoon en ruimt op.

4 likes

Ik heb zo’n fancy yoghurt met mueslibeker gekocht, daar nu mijn ontbijt voor morgen ingedaan en voel me direct helemaal geslaagd. Zul je natuurlijk zien dat ik hem morgen in de koelkast laat staan, maar ok.

4 likes

En… is het gelukt?

2 likes

Jahaa! :partying_face:

11 likes

Nou ik ben net overgestapt naar een duurzame bank! En op mijn vrije dag een afspraak bij de tandarts en fysiotherapeut geregeld!

8 likes

Ik heb net een pakketje opgehaald bij het pakketpunt en op de terugweg de inhoud in mijn tas gedaan en het verpakkingsmateriaal meteen in de papierbak die ik tegenkwam.

BIG BRAIN ENERGY

17 likes

Onze schoonmaakster heeft aangegeven te gaan stoppen, om zo van haar welverdiende pensioen te gaan genieten. Mijn vriend en ik zijn het er over eens dat we het zonder hulp gaan proberen omdat het de laatste tijd eigenlijk best goed gaat met het huishouden.

Zes jaar geleden, toen ik onze schoonmaakster voor het eerst ontmoette was ik bang dat ze me zou afwijzen omdat mijn huis zo’n gruwelijke teringbende was dat ze er niet aan wilde beginnen. Ik geloof dat ik de eerste keren zelfs extra geld achter gelaten heb omdat ze het binnen de afgesproken uren nooit zou redden :sweat_smile:

5 likes

:muscle: Een succesful adulting taak volbracht: op dag 1 van het nieuwe kwartaal mijn btw-aangifte al gedaan (en bijna de rest van mijn vervelende to do lijstje zoals de psycholoog een bericht sturen, rekeningen betalen, administratie bijwerken).

10 likes

Het is kwart over 10 en ik heb al hardgelopen, de badkamer gepoetst, boodschappen gedaan, gedoucht, bed verschoond en de was is ook al bijna klaar.
Nu met een boek aan mijn 2e ontbijtje.

19 likes

Ik ben alleen zonder hulp van pappie de APK op mijn auto laten uitvoeren😂

3 likes

Net ontbeten met leftover pizza MAAR ik ben pas verhuisd en het huis ziet er dag per dag mooier en opgeruimder uit, dus ik denk dat ik het netto genomen niet slecht doe :muscle:

4 likes

Zo ik moet dit ook ECHT gaan doen. Kreeg al op mijn kop van de tandarts dat mijn tandvlees ontstoken is en ik echtttt moet gaan flossen, maar vind dat zo kut met mijn spalkje :clown_face: Plus ik ben lui en denk er nooit aan. Dus jij bent m’n inspiratie haha.

3 likes