Succesful adulting

Ik ben zo trots op mezelf dat ik zelf mijn band heb kunnen plakken. Klinkt misschien belachelijk, maar ben echt tevreden met mezelf haha

23 likes

Snap ik! Ik kan dit niet (of nouja, nooit gedaan) dus ik zou ook trots zijn!

Ik heb net dingen weggegooid / gedoneerd die ik best moeilijk vond om weg te doen, emotioneel gezien. Maar het was tijd. Dat vind ik ook best volwassen van mezelf.

5 likes

Dat is het ook, goed bezig!

4 likes

Ik heb zojuist mn oven en afzuigkap volledig gepoetst.
Wel een beetje unsuccesful dat het heel hard nodig was, maar succesful dat ik het (uiteindelijk) wel heb gedaan

9 likes

Ik heb net m’n afvoer zelf aangesloten.

17 likes

Ik stond om zes uur 's ochtends (op m’n vrije zaterdag) granola te maken :exploding_head: De reden dat ik zo vroeg wakker ben is dan weer niet zo verantwoord (lichamelijke klacht waarvoor ik het uitstel om naar de huisarts te gaan, maar die wel maakt dat ik soms niet kan slapen vanwege pijn/ongemak)

1 like

Ik heb nooit bedacht dat dit kon maar heb dit nu ook meteen gedaan, thanks voor de tip!

Net m’n cv bijgevuld en ontlucht :ok_hand:

3 likes

Oké ik dacht is dit nieuw taalgebruik? Je curriculum vitae ontluchten? De overtollige dingen eraf ofzo? :joy: maar I get it. Knap gedaan!

14 likes

Haha was ook nog vroeg hè. En het is echt niet moeilijk met een goed YouTube filmpje erbij. Heb het ook al vaker gedaan maar doe het dan weer te weinig om goed te onthouden dus echt zo blij met dit soort filmpjes.

1 like

Ik had al jaren rafelige, te lange, slordig afgeknipte gordijnen in de slaapkamer hangen. Afgelopen weekend een naaimachine gekocht en vandaag de gordijnen allemaal netjes op maat gemaakt. :grin:

En een dekbedovertrek met uitgescheurde instopstrook weer gemaakt.

11 likes

Nú al mijn oven verzet naar zomertijd

12 likes

Nice! Ik heb het gisteren gedaan nadat heel even de stroom eraf moest. Top timing. Nu de magnetron nog die zit op een andere groep :sweat_smile:

Mijne staat eindelijk weer goed :partying_face::joy:

2 likes

Hahaha ja mijn auto ook :joy:

2 likes

Ik ga morgen samen met mijn vriend tekenen voor een koophuis, heb vandaag mijn studieschuld afgelost en ga over een maand geregistreerd partnerschappen dus voel me helemaal :sparkles: volwassen :sparkles:
Heb ter compensatie helemaal zin om avond te eten met een zak chips

28 likes

Doen! Haha beetje compenseren dit volwassen gedrag

2 likes

Toen we vorig jaar een nieuw energiecontract moesten afsluiten zei m’n vriend helemaal van ja we moeten die doen want dan hebben we van april tot sept (ofzo???) gratis stroom in het weekend van 12 - 17 uur, echt lekker. En ik dacht echt jezus boeie, in het weekend van 12 - 17 heb ik wel betere dingen te doen dan gratis stroom verbruiken. Nou drie keer raden wie er nu een totale sport van heeft gemaakt om elk weekend sowieso 1 dag haar hele planning zo te maken dat ze hier totaal van kan profiteren? Juuuuuuuist. Speciaal gewacht met de accu van m’n elektrische fiets opladen, ben lekker wat aan het bakken in de oven, heb ff heerlie de wasmachine op een goed heet programma om te reinigen en de vaatwasser expres niet afgelopen nacht gedraaid maar nu en god wat ben ik content :nerd_face:

19 likes

Naambordje gekocht voor m’n nieuwe huis waar ik nu 2 weken woon. Dat ik dit ooit nog zou doen.

4 likes

Ik heb net zelf succesvol mijn wasmachine ‘gerepareerd’ (nou ja eerder ontstopt maar toch) en ben echt trots op mezelf dat ik niet in paniek raakte van een trommel vol met wasgoed en water wat niet meer wegliep en een deur die niet meer openging. De eerste keer lukte het niet maar toen heb ik het rustig nog een keer geprobeerd en nu loopt ie vooralsnog weer als een zonnetje!

17 likes