Succesful adulting

Ik ben zo trots op mezelf dat ik zelf mijn band heb kunnen plakken. Klinkt misschien belachelijk, maar ben echt tevreden met mezelf haha

22 likes

Snap ik! Ik kan dit niet (of nouja, nooit gedaan) dus ik zou ook trots zijn!

Ik heb net dingen weggegooid / gedoneerd die ik best moeilijk vond om weg te doen, emotioneel gezien. Maar het was tijd. Dat vind ik ook best volwassen van mezelf.

4 likes

Dat is het ook, goed bezig!

4 likes

Ik heb zojuist mn oven en afzuigkap volledig gepoetst.
Wel een beetje unsuccesful dat het heel hard nodig was, maar succesful dat ik het (uiteindelijk) wel heb gedaan

9 likes

Ik heb net m’n afvoer zelf aangesloten.

16 likes

Ik stond om zes uur 's ochtends (op m’n vrije zaterdag) granola te maken :exploding_head: De reden dat ik zo vroeg wakker ben is dan weer niet zo verantwoord (lichamelijke klacht waarvoor ik het uitstel om naar de huisarts te gaan, maar die wel maakt dat ik soms niet kan slapen vanwege pijn/ongemak)

1 like

Ik heb nooit bedacht dat dit kon maar heb dit nu ook meteen gedaan, thanks voor de tip!

Net m’n cv bijgevuld en ontlucht :ok_hand:

3 likes

Oké ik dacht is dit nieuw taalgebruik? Je curriculum vitae ontluchten? De overtollige dingen eraf ofzo? :joy: maar I get it. Knap gedaan!

13 likes

Haha was ook nog vroeg hè. En het is echt niet moeilijk met een goed YouTube filmpje erbij. Heb het ook al vaker gedaan maar doe het dan weer te weinig om goed te onthouden dus echt zo blij met dit soort filmpjes.

1 like

Ik had al jaren rafelige, te lange, slordig afgeknipte gordijnen in de slaapkamer hangen. Afgelopen weekend een naaimachine gekocht en vandaag de gordijnen allemaal netjes op maat gemaakt. :grin:

En een dekbedovertrek met uitgescheurde instopstrook weer gemaakt.

10 likes