Had once upon a time opnieuw gekeken en Killian Jones blijft gewoon zo fucking knap, niet normaal. Hou ook gwn te erg van bad boys
Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar jullie definitie van bad boys, want dit schaar ik daar niet onder eigenlijk (los van of je hem knap vindt trouwens).
Ja post dan Chris Brown ofzo als je zo van de âbad boysâ bent.
Nee dat is in de categorie sad boys.
Robert Knepper is mijn OG bad boy. Ik heb hem ook altijd super heet gevonden .
Dat was vroeger echt een OBSESSIE, ik droomde zelfs van hem
Drazic & Anita
Hij heeft trouwens een heel heftig ongeluk gehad waardoor zijn gezicht aanmerkelijk veranderd is, maar mede daardoor haalt hij nu rollen binnen in behoorlijk grote films.
Omg ja van zijn rol glijd ik ook echt van de bank
Ik kon mij niet over de achterkant van zijn kapsel heenzetten. Een soort Karen âI want to speak to the managerâ kippenkont. Arme captain guyliner.
Overigens ben ik in het geheel niet vies van mannen met eyeliner (zal het ermee te maken hebben dat ik veel metalbands heb gezien in mijn leven? ), maar dat terzijde.
Dit is toch gewoon een jonge dj tiesto?
Ik heb me bij DJ Tiesto serieus wel eens afgevraagd of hij ooit jong is geweest. In mijn hoofd was hij altijd al oud.
Ik bedoel dat hij in de serie een bad guy is, dat is het eig
Ik begrijp dan de definitie verkeerd blijkbaar achja, vind hem gewoon knap dan I guess. Bedoelde âbad guyâ en had er âbad boyâ van gemaakt haha
Avon Barksdale in The Wire (Wood Harris)
Chris Keller (links) in Oz (Christopher Meloni)
Simon Adebisi in Oz ( Adewale Akinnuoye-Agbaje)
Als we het dan toch over bad guys hebben. Maar die moeten dan eigenlijk in dat andere topic
Ik krijg letterlijk een filmpje van Sander Schimmelpeninck, maar iets zegt mij dat dat niet jouw crush is.
Marcel van Roosmalen is géén hete man, sorry.
Anyway, Virgil was net erg cute op tv, ter ere daarvan:
Vind het zo jammer dat hij nu van die lelijke veneers in zân mond heeft. Was veel knapper met zân eigen tanden.