Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Welk type telefoon heb je nu?

En wat gebeurt er als je ze op disabled zet en daarna op enabled? Wel even opnieuw opstarten dan.

Een Xiaomi Mi 11 lite. Draait gewoon op android 11. Had hiervoor ook een Xiaomi maar dan een note 7 (ook android 11).

@pastelzwart dus eerst alles op disabled, dan uitzetten en dan weer op default? Of disabled, default, opnieuw starten?
Voel me een beetje een noob haha. Wist geeneens dat die instellingen er waren dmv die url

Haha ik probeer altijd maar wat totdat het werkt. Ik had laatst dat ik een groene waas over m’n Google Chrome had. Vet irritant. En toen heb ik ook wat geprobeerd in die instellingen en nu werkt het weer. Niet heel goed advies misschien, maar je kunt eens wat proberen :stuck_out_tongue:

Ja ik normaal ook. Meestal lukt het ook wel maar dit is echt hopeloos.
Via die url disablen en weer op default werkt ook niet. Stomme google :worried:

Ik heb het vermoeden dat ik geblokkeerd ben op whatsapp. Nu lees ik dat je iemand kan toevoegen in een nieuwe groep en als je dan een foutmelding krijgt, je inderdaad geblokkeerd bent. Maar als je dat niet krijgt, heb ik dan ineens een groep aangemaakt? Dat is wel ongemakkelijk dan :sweat_smile:

Want ik twijfel omdat ik, als ik mijn vriend app, ook maar 1 vinkje krijg

Als je geblokkeerd bent zie je volgens mij ook geen foto meer van diegene, hoewel ik dat niet zeker weet

3 likes

Dat zie ik wel maar ik las ook dat dat blijft en de foto dan niet meer wijzigt. Misschien dat ik diegene even toevoeg op mijn vriend zijn telefoon en dan ben ik er ook.

Zou wel mega ongemakkelijk zijn want ik zie die persoon elke week😬

Ik wou net mijn CV aanpassen maar ik zie dat er voor een PDF bestand tegenwoordig betaald moet worden.

Nu hoef ik maar 1 regel bij te voegen en hiervoor wil ik geen abonnement afsluiten.

Is er iemand die weet hoe ik nu wel mijn pdf bestand kan aanpassen ?

Paint/Canva

Heb je het bestand niet meer in word versie? Dan zou ik daar zin extra in plakken en opslaan als pdf. Of was hij al gemaakt in Adobe/pdf? Dan heb ik niks gezegd.
Iemand laten doen die toegang heeft tot abonnement met bv een werklaptop .

Gratis proefabonnement met een ander e-mailadres? Of aanpassen in word en opnieuw opslaan als pdf (evt met een online pdf converter) maar dat had je vast zelf al bedacht.

Bij Apple kan je gewoon met het standaard pdf programma ook tekst toevoegen, kan dat niet ook met de Windows versie daarvan?

@Feather @ellegirltalk @Vaiana

Bedankt! Het is gelukt door een combinatie van paint en Canva!

Pdf kon ik niet gratis proberen omdat ik dan gelijk creditcard gegevens moest invullen. En ik had mijn cv alleen opgeslagen in Pdf … Nu heb ik het maar op meerdere manieren opgeslagen

3 likes

Misschien voor volgende keer in google doc maken en dan opslaan als pdf, ik doe dat ook nu ik voor microsoft office moet betalen

1 like

Volgens mij klopt dat van die foto wel, misschien afhankelijk van de instellingen van de ander. Maar die instellingen weet je niet natuurlijk. Zijn de berichten (ook die aan je vriend) al aangekomen inmiddels?

Ja, inmiddels wel opgelost! Kwam uiteindelijk gewoon aan

1 like

14 september is de persco over de nieuwe iPhone en iWatch :heart_eyes: Zijn er meer mensen die dit soort dingen live kijken? Ik geniet echt van zo’n hype

2 likes

Ja!! Zou er niet perse voor thuis blijven ofzo maar ik geloof niet dat ik de 14de veel spannends te doen heb :joy: dus dan zet ik het zeker ff aan. Héél benieuwd naar de nieuwe iPhone vooral.

Ik zou het hebben gekeken als er een nieuwe laptop zou worden aangekondigd maar dat is niet het geval. :stuck_out_tongue: