Is dit geen phishing?
Dank voor deze heads-up. Ik had al heel lang een nieuwe laptop nodig maar telkens uitgesteld, en heb er nu eindelijk een voor een goede prijs!
Ja, dat zou kunnen. Heb daarom ook niet mijn gegevens via die link ingevuld, maar alles qua emailadres klopt gewoon met andere mails van google (en het ziet er verder ook betrouwbaar uit). Heb nu maar ergens een feedback formulier ingevuld.
ja dit is legit, google is de laatste tijd een beetje manisch bezig met het opruimen van inactieve accounts. ik heb er ook een paar gehad en de links en afzender kloppen allemaal, is ook in lijn met wat ze hier schrijven: Inactive Google Account Policy - Google Account Help
als je 'm wil behouden, moet je even inloggen op dat account en wat activiteit genereren (mailtje sturen of internetten ofzo), dan laten ze je weer met rust
Ik heb me gisteren even helemaal uitgelogd en weer ingelogd en heb wat extra “activiteiten” verricht. Maar ik blijf het super raar vinden, want ik gebruik gmail elke dag, gebruik google foto’s en heb google play etc.
Hebben meer mensen problemen met Odido? Ik heb zelf android, maar mensen met een i phone kunnen mij niet bellen. Android mensen wel. Is dit een bekend probleem? Klantenservice kan mij niet verder helpen.
Ik heb Odido en een android, maar nergens problemen mee. Kan door iphone en android worden gebeld.
Ik heb een android en odido en veel verbinding en bereikbaarheid problemen.
Dat mensen echt berichten sturen van hey ben je ok? Ik krijg al 3 dagen je voicemail.
Ik krijg ook geen notificaties dan van gemiste oproepen.
Nu is het weer bal, maar het is bijna 2 maanden goed gegaan. Heel irritant! Ik ga overstappen hierdoor
Mijn nieuwe MacBook is aan het installeren en nu moet ik weer iets van Word kopen want ik wil het M365 account van mijn werk niet meer thuis gebruiken. Kun je dat nou ook nog gewoon kopen als software of moet het per se met zo’n cloud abonnement per jaar?
Volgens mij moet het met zo’n abonnement. Echt irritant dat je tegenwoordig altijd met een maand- of jaarbedrag zit in plaats van een eenmalige aankoop.
Ja ik heb vaste installatie. Niet de nieuwste versie, maar uit 2021, werkt voor mij voldoende. Prijzen zijn, als je een beetje zoekt tussen de 30 en de 60 euro. Wel even de site checken op reviews en of je een direct link naar Microsoft krijgt. Ik had m bij Licentify gekocht, maar ik zie ze goedkoper. Weet niet of dat betrouwbare sites zijn.
Ken je nog iemand die aan de uni of hbo studeert of werkt? Want via surfspot kan je met best veel korting een office pakket aanschaffen. Ook software met onbeperkt gebruiksrecht!
Ja ik, ik wist niet dat ik dan ook zo’n onbeperkt pakket kon kopen! Dank!
Oh dat is helemaal handig!
Ik heb een nieuwe Iphone (de 16 pro) en ben op zoek naar handige hoesjes hiervoor! Die een randje hebben aan de zijkant ter bescherming van het schetm, maar die ook de camera’s beschermt want die steken echt uit zeg.
Zijn holdit hoesjes goed? Of burga?
Holdit hoesjes gaan bij mij heel snel kapot. Scheuren heel snel op verschillende plekken aan de rand
Ik ben fan van tech21, hebben een uitstekend randje en gaan echt heel lang mee zonder te verkleuren
Ik ben echt tevreden over die van Burga. Leuke designs en naar mijn mening goede bescherming. Kijk als je het van 4m laat vallen zal het vast kapot zijn, maar dat zal niet zo snel gebeuren gok ik.
otterbox vind ik fijn, beschermt heel goed en ze hebben ook leuke kleurtjes
Ik vind Spigen hoesjes goed, heb nu de Ultra Hybrid. Harde (maar transparante) achterkant en zachte, maar goed verstevigde rand. De hoekjes zijn extra verstevigd, en hebben mijn telefoon meer dan eens gered.