Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Goeie vraag! Kun je downloads kopen?

Via iTunes kan je films kopen.

1 like

Maar die zijn 3 euro bij de action, da’s wellicht nog te overzien.

2 likes

Ik koop zelf weleens films via de play store. Kan je afspelen op laptop of smartphone.

Maar een chromecast is een paar tientjes en echt zo aan je tv gekoppeld.

2 likes

Pathé thuis kun je volgens mij ook films kopen ipv huren! En heel misschien YouTube ook wel maar dat weet ik niet zeker

2 likes

Kun je een video-opname van je iPhone maken inclusief geluid? Hoe moet dat? :older_woman:t2:

1 like

Scherm opname? Dat kan incl geluid:

Die knop met twee rondjes, als je die ingedrukt houd krijg je de optie met of zonder geluid. Omgeving moet wel stil zijn, dat wordt ook opgenomen.

2 likes

Vanuit beneden naarboven swipen, zodat je jouw bedieningspaneel krijgt te zien. En dan op het rondje met het rondje daarin klikken.
Als het met geluid wilt, dan eerst even ingedrukt houden, dan kan je de optie met microfoon kiezen.

1 like

Het is me gelukt, moest de optie nog toevoegen aan de menu’tje. :older_woman:t2:

1 like

Ah, wist even niet zeker of hij er standaard in stond! :see_no_evil:

1 like

Wat is een goede mediaspeler (heet dat zo?) voor Mac? Ik gebruik al jaaaaren VLC maar die hapert nu bij verschillende series dus ik denk dat er iets aan het programma scheelt.

Ik vroeg een paar weken geleden om tips voor een nieuwe iPhone. Ik ga waarschijnlijk voor de iPhone mini 12. Ik ben altijd een beetje recalcitrant wat betreft hoesjes want ik vind mijn handen altijd te klein en de telefoons de groot haha. Maar ik wil graag weer een nieuwe goede start en ben opzoek naar een case.

Heeft iemand een goede tip voor een case welke dun aanvoelt? Het liefste transparant want ik vind het leuk om er een polaroid in te stoppen dan. Maar dit is geen must an sich

Ik vind voor iPhone de apple hoesjes gewoon het prettigst. Die zijn heel duur maar op ali voor minder te koop. Mijn hema hoesje zoog helemaal vacuum, heb het na een week weggegooid.

Oké ik voel me echt dom, maar wat gebeurd er als een hoesje zichzelf vacuüm zuigt? Hoezo is dat irritant? Ik wist niet dat dit een ding was

Edit: holy fuck die Apple hoesjes zijn €55 :eek:

Ik kreeg hem er niet meer af, moest daar echt geweld voor gebruiken en dat is te zien aan de telefoon. Die apple hoesjes hebben vilt oid aan de binnenkant dus daardoor kan dat niet gebeuren. Ze zijn ook van heel goed materiaal. Voor mij nooit meer goedkope troep.

Wie heeft hier een Apple Watch en welke versie/serie?

Ik heb de 7. Heb je een vraag?

1 like

Jeetje wat zonde zeg! Ik wist niet dat dit kon gebeuren

Over die zit ik ook na te denken! Kan je bij die versie het bandje wisselen? Leek er anders uit te zien dan de andere, kwam er niet helemaal uit. Bevalt ‘ie verder goed?

Ik de 3 geloof ik overgekocht van het forum en heeeel blij mee

1 like