Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Vanuit beneden naarboven swipen, zodat je jouw bedieningspaneel krijgt te zien. En dan op het rondje met het rondje daarin klikken.
Als het met geluid wilt, dan eerst even ingedrukt houden, dan kan je de optie met microfoon kiezen.

1 like

Het is me gelukt, moest de optie nog toevoegen aan de menu’tje. :older_woman:t2:

1 like

Ah, wist even niet zeker of hij er standaard in stond! :see_no_evil:

1 like

Wat is een goede mediaspeler (heet dat zo?) voor Mac? Ik gebruik al jaaaaren VLC maar die hapert nu bij verschillende series dus ik denk dat er iets aan het programma scheelt.

Ik vroeg een paar weken geleden om tips voor een nieuwe iPhone. Ik ga waarschijnlijk voor de iPhone mini 12. Ik ben altijd een beetje recalcitrant wat betreft hoesjes want ik vind mijn handen altijd te klein en de telefoons de groot haha. Maar ik wil graag weer een nieuwe goede start en ben opzoek naar een case.

Heeft iemand een goede tip voor een case welke dun aanvoelt? Het liefste transparant want ik vind het leuk om er een polaroid in te stoppen dan. Maar dit is geen must an sich

Ik vind voor iPhone de apple hoesjes gewoon het prettigst. Die zijn heel duur maar op ali voor minder te koop. Mijn hema hoesje zoog helemaal vacuum, heb het na een week weggegooid.

Oké ik voel me echt dom, maar wat gebeurd er als een hoesje zichzelf vacuüm zuigt? Hoezo is dat irritant? Ik wist niet dat dit een ding was

Edit: holy fuck die Apple hoesjes zijn €55 :eek:

Ik kreeg hem er niet meer af, moest daar echt geweld voor gebruiken en dat is te zien aan de telefoon. Die apple hoesjes hebben vilt oid aan de binnenkant dus daardoor kan dat niet gebeuren. Ze zijn ook van heel goed materiaal. Voor mij nooit meer goedkope troep.

Wie heeft hier een Apple Watch en welke versie/serie?

Ik heb de 7. Heb je een vraag?

1 like

Jeetje wat zonde zeg! Ik wist niet dat dit kon gebeuren

Over die zit ik ook na te denken! Kan je bij die versie het bandje wisselen? Leek er anders uit te zien dan de andere, kwam er niet helemaal uit. Bevalt ‘ie verder goed?

Ik de 3 geloof ik overgekocht van het forum en heeeel blij mee

1 like

Ik heb ook de SE en je kunt gewoon bandjes wisselen! Ik heb een zwarte en zo’n stoffen van Apple zelf. Ben er blij mee! Heb ‘m nu een maand ofzo

1 like

@mikselke ah Thanks top! De SE is ook wat leuker geprijsd, ik ga er even over nadenken :relaxed:

Ik had dit laatst ook. Cookies al verwijderd?

Kan je de Outlook-app op je telefoon installeren? Misschien werkt dat beter dan via de browser.

1 like

Ik moet ook elke 24 uur opnieuw inloggen via Microsoft Authenticator, ofwel met mijn wachtwoord, ofwel met een cijfercode, en ik gebruik ook de app. Dus wie weet werkt het bij jou ook! Succes!

2 likes

Ik heb de laatste tijd dat mijn appjes pas binnenkomen als ik WhatsApp open. Dus als iemand mij appt ziet die eerst ook maar 1 vinkje, tot ik dus WhatsApp open. Er is niks mis met m’n internet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of hebben anderen dit ook?

Zoals je het vertelt lijkt het er bijna op alsof hij op de achtergrond niet door draait. Heb je bij de batterij besparing gekeken? Soms zet deze een beperking op apps op de achtergrond draaien.

Staat me ook bij dat er een databeperking op een app kan staan (dit vind je onder apps-> Whatsapp).

Tot zo ver mijn hersenspinsels haha. Hoop dat je het vindt, want lijkt me heel irritant.

3 likes