Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik denk dat het het beste hier past maar ik zoek een nieuwe tv. Heeft iemand aanraders? 50-55inch, vloeiend bij alle scènes, liefst kijkhoek van alle kanten en helder beeld. Budget om en nabij de €850. Iemand een goede tip?

Ik heb dit ook wel eens, maar bij mij is het geloof ik, omdat hij ook verbonden is met mijn telefoon en dan weet hij even niet waar hij het geluid moet doen.

Ik wil graag een Excel cursus doen omdat ik het programma iedere dag moet gebruiken in mijn nieuwe baan. De basis ken ik, alleen geavanceerdere formules en functies niet. Heeft iemand aanraders voor een goede cursus die ook een beetje afwisselend is qua uitleg en zelf aan de slag?

Ja als ik zorg dat ie niet tegelijkertijd verbonden is met mijn mobiel heb ik er geen last meer van! :grin: Misschien heel dom, maar doordat er zo’n app bij zit dacht ik dat je altijd per se in ieder geval met je mobiel verbonden moest zijn, maar dat hoeft dus helemaal niet :woman_facepalming: Bedankt!

3 likes

Ik heb via Nederland leert door een Excel basis en gevorderden cursus gedaan die goed is bevallen. https://vindjeupdate.hoewerktnederland.nl/ de organisatie waar ik het bij heb gedaan zie ik er niet meer bijstaan maar misschien is een ander ook wel wat :slight_smile:

Ik ben op zoek naar een screenprotector voor de ipad air (2020), liefst mat/met een papier-achtig gevoel.
Lees in veel reviews dat of de punt van de pencil snel slijt omdat het materiaal te ruw is, of de kleuren/het beeld heel gek wordt. Ik zie door de bomen het bos niet meer haha.
Heeft iemand misschien positieve ervaringen met een bepaald merk?

Ben een beetje wanhopig maar heb per ongeluk de whatsapp-app verwijderd en moet dus mijn chats terugzetten maar ik heb al 24u dit scherm. Zegt altijd dat het mislukt en ik opnieuw moet beginnen. Iemand nog tips? Wil mijn chats niet kwijt.

Kan je misschien een oude iCloud backup terugzetten van je gehele telefoon? Dus van voor dat je hem verwijderde

Bedoel je dan specifiek voor whatsapp of mijn gehele telefoon terug instellen?

Nee voor je gehele telefoon

Dus eerst terug naar fabrieksinstellingen zetten en dan weer inloggen via iCloud?

1 like

Volgens mij kan je je fabrieksinstellingen skippen, maar gewoon een oude backup terugzetten. Vroeger deed ik dit via mijn laptop, maar zal vast ook moeten kunnen via je telefoon zelf

1 like

Oké, ik ga eerst mijn gsm opladen en dan doen. Moet voor de telefoon eerst alles wissen. Dank je wel alvast voor je hulp.

1 like

Dit had ik ook! Ook gepost toen! Ik heb allemaal grote afbeeldingen en video’s verwijderd en toen ging het wel. Misschien kan je dat eens proberen?

Van de telefoon zelf? Oké ik probeer dat eens

Nee via whatsapp! Bij opslag en data en dan beheer opslag, dan zie je de grootste items ook bovenaan staan

Ik heb het via de telefoon gedaan, wat schermopnames definitief verwijderd. Dank je wel :blush:

Heeft er hier iemand een Samsung The Frame tv?
Naast dat hij er mooi uitziet, is het verder ook een fijne tv?

Wij hebben de tv sinds een jaar. Zijn beide heel tevreden mooi geluid en de tv werkt goed.

1 like

Heb je al geprobeerd met rechter muisknop op het icoontje rechts onderin? Misschien staat daar nog een vinkje uit.

1 like