Ik maar ik heb dat probleem niet
Meh, misschien omdat het na middernacht is dat ‘ie dat niet kan ofzo…
En misschien even de instelligen van je watch zelf bekijken? Bij mij gaat alles om 22:00 uur op niet storen dus het maakt niet uit wanneer ik die slaap functie aanzet dus ik let er eerlijk gezegd ook niet heel goed op…
Oh Wow, op de watch zelf staan andere tijden inderdaad. Ik dacht dat dat alleen gesynchroniseerd zou zijn 🥸 denk dat dit het dan is inderdaad!
Hiermee zou je er wel uit moeten komen
Vliegtuigstand uit en mobiele gegevens aan? Lukt bellen wel? Kan altijd zijn dat je antenne (of wifichip haha) ook echt stuk is natuurlijk
Ik wil een licentie kopen voor Office, maar wil geen achterlijk maandbedrag betalen voor Office 365. Is dit betrouwbaar:
Andere aanraders zijn ook welkom natuurlijk
Bij over ons staat dit
Bij CodesProduit.fr wensen we je een goede, snelle en veilige deal!
Je zal vast je code wel krijgen maar die hebben zij sowieso niet netjes ingekocht ergens
Ik heb die van mij bij de telegraaf gekocht
https://webshop.telegraaf.nl/catalogsearch/result/?q=Microsoft
Hebben jullie tips voor een goede simpele telefoon of senioren telefoon? Het is voor een (licht dementerend) familielid van 65+ die altijd Android had, maar op die telefoon kon de CoronaCheck app en digid app niet, dus moest er een andere komen. Nu heeft diegene een iPhone van iemand gekregen, maar het gaat telkens mis door apps te verwijderen etc. Andere Android zal waarschijnlijk hetzelfde probleem geven want andere interface dan oude telefoon.
We zoeken dus eigenlijk een hele simpele telefoon die wel gewoon internet heeft en waar je ook andere apps op kunt installeren.
Misschien staat je beveiligingsniveau ergens te hoog ingesteld?
Bevalt de A52 nog? Zijn er anderen die hem ook gebruiken, zo ja bevalt die nog?
Ben of ken je een student/docent? Dan kun je het goedkoper aanschaffen via surfspot.
Thanks! Goede tip ! Vind het alleen nog steeds te duur, 30 euro voor 1 jaar #dutchpeoplebelike
Ik heb de eenmalige licensie gekocht bij Microsoft zelf, is wel 150 euro maar geen abonnement, dus dan heb je wel een levenslange licensie voor Office 2021. https://www.microsoft.com/nl-nl/microsoft-365/p/office-voor-thuisgebruik-en-studenten-2021/cfq7ttc0h8n8?activetab=pivot%3Aoverviewtab
Heeft er iemand ervaring met een backup maken van emailaccount en de daarbij behorende mails? Of het overzetten naar een ander emailadres?
Het bedrijf wordt overgenomen (behoud van het domeinnaam/emailadres via Gmail) en ik wil de mails (met daarin ook veel facturen etc) tot de overdrachtsdatum, ergens kunnen bewaren (dit is ook verplicht). Daarnaast mag de nieuwe eigenaresse dan gewoon met een schone mail beginnen en zitten er niet 1000en mails in haar account waar ze niets mee te maken heeft.
Ja volgens mij wel. Als ik de presentatie open in teams zelf ipv mijn scherm te delen, kan ik de rest wel zien. Ik heb bij de ‘Share content’ onderaan ‘Live powerpoint’ als optie staan.
Heel oldskool kun je alle mails gewoon als .msg bestanden kopiëren naar een losse bestandsmap. Maar er moeten betere opties zijn, volgens mij kun je het ook archiveren (zo heet die functie in Outlook) maar ik werk daar nooit mee omdat ik het dus gewoon allemaal in een map pleur