Als je rechtsboven op die drie puntjes klikt en dan naar instellingen gaat dan kan je als het goed is aanvinken dat je aanbevolen apps wil zien
Dankje! Stond die al op maar ik heb het opnieuw aan en uit gezet. Hopelijk werkt dat.
Heeft dit gewerkt voor jou? Ik heb er sinds die update ook last van, maar die instelling aan en uitzetten werkt bij mij niet.
Nee :(. Opnieuw aan en uitzetten werkt ook niet.
Hopen dat ze gauw met een nieuwe update komen dan maar.
Heb je niet toevallig ook alles in de cloud staan?
Maakt je mac geen reservekopie op de cloud? Zodat je dan een kopie van datum X terug kunt zetten?
Wow ik las eerst “man” en ik dacht rare aannames hier haha
Je kunt op een bepaalde manier mappen terughalen naar hoe ze bij een aantal synchronisaties geleden stonden. De technische term weet ik even niet maar zo heb k ooit eens een hele map met bestanden gered!
Kopie terugzetten of zo. Volgens mij werkte het door een nieuwe map te maken met exact dezelfde naam en dan rechtermuisknop kopie terugzetten
Ik zit ernaar te kijken om airpods te kopen. Voor mijn werk bel ik veel met mijn mobiele telefoon en dan vind ik het wel fijn om ondertussen rond te kunnen lopen/dingen te doen. Veel van mijn broeken hebben maar mini zakken en ik draag veel jurkjes, dus bedrade oordopjes zijn iets minder praktisch.
Zou noise cancelling dan echt een meerwaarde zijn? Ik heb namelijk al een noise cancelling koptelefoon, dus voor die functie hoeft het niet per se.
Ja ik vind het absoluut meerwaarde! Zeker met bellen dat je je omgeving kunt afsluiten.
Volgens mij ben je met airpods niet fantastisch te verstaan voor de ander, ik krijg daar regelmatig klachten over.
@George ben ik eens. Collega die daarmee belt is echt veel slechter te verstaan dan anderen die met een fatsoenlijke headset bellen.
Ik vind de noise cancelling wel echt meerwaarde hebben! Ik heb ook een NC koptelefoon maar pak alsnog wel vaak mijn AirPods erbij, soms is dat net handiger. Ik heb er zelf nooit last van gehad dat bij meetings het geluid slechter was voor anderen, misschien ligt dat aan de combi telefoon-oortjes? Je zou het een keer kunnen testen.
Helemaal eens met Dombo. Ik heb zelf ook nooit last gehad dat het geluid slechter was voor anderen. Ik heb deze ervaring ook niet bij anderen (niet in een meeting, maar ook niet gewoon bellen).
Wat ik merk bij collega’s met airpods is dat je de mic kan instellen dat ze via de oortjes lopen of via de pc.
Als het via de oortjes is, dan vind ik ze vaak slecht te verstaan.
Pffff ik baal echt van mijn iPhone 12 mini aankoop. Het eerste toestel viel gewoon na 2 dagen compleet uit en het tweede toestel is qua batterij niet wat ik ervan gehoopt had… ik heb hem sinds half januari en de batterij conditie is al 97%
Hmm ik heb mijn 12 Mini nu ruim een jaar en mijn batterijcapaciteit is 89%, dus afgaande op 2-3% per 3 maanden kan dan wel kloppen. Heb er geen last van eerlijk gezegd, maar ligt er aan wat je ermee doet. En weet ook niet of het normaal is dat de conditie ‘zo snel’ verslechterd. Als het echt een hele storende factor voor je is zou ik proberen om ‘m te retourneren of verkopen denk ik?
Iemand hier toevallig hetzelfde probleem (en de oplossing)? Ik heb een Sony WH-1000XM4 over ear koptelefoon die het prima doet. Op 1 ding na: ik kan er niet mee bellen met mijn iPhone. De ander hoort bij mij wel, maar ik die persoon dus niet. De software is up to date en hij is ook niet ergens anders gekoppeld op de momenten dat ik bel.