Nee, je koopt er wel verplicht een toestel bij.
Maar je kunt kiezen om het hele bedrag voor het toestel in 1x te betalen
Je kan het toestel in 1 keer betalen, dat wil ik doen. Van een BKR registratie heb ik geen last. Je hebt dan alleen nog het abonnement voor internet en bellen wat je elke maand moet betalen.
Nergens in de kleine lettertjes iets over een minimale abo duur?
Nee ik kan helemaal niets vinden.
Ik denk dat ik de iPhone ga bestellen. Laat de verpakking dicht en zeg direct het abonnement op. Mocht het niet lukken om wat voor reden dan ook dan mag ik de telefoon nog terug sturen.
Je krijgt dat niet zomaar thuis geleverd, er komt een koerier en je moet tekenen en soms ook je ID scannen dus kijk ook goed waarvoor je dan tekent
Klopt, gelukkig heb je in Nederland 14 dagen bedenktijd als je het product hebt ontvangen. Dan mag je zonder wat voor reden dan ook het terug sturen.
Ik ben invested, laat ons weten hoe het afloopt!
Door de nieuwe update. Kijk, het verandert mee. Maar dat is nu ook weer weg bij mij. Als ik op het albumplaatje tap wordt het klein dus misschien als jij op het q logo drukt?
Het is gelukt voor nog geen €750 nieuw iPhone 13 Ik heb vandaag de telefoon binnen gekregen. Direct het abonnement opgezegd en bevestigen binnen dat mijn contract loopt tot 24 oktober 2022.
Waaat
Dit heb ik zo anderhalf jaar terug ook gedaan idd!
Ik ben best een digibeet dus vandaar mijn vraag. Ik heb dus blijkbaar al jaren een google drive account dat ik nu herstelt heb omdat iemand een bestand met mij deelde. In die drive staat dus best veel rotzooi. Documenten die ooit gedeeld zijn met mij. Kan ik die gewoon verwijderen van mijn gedeelde drive of verwijder ik die dan voor iedereen?
En iemand misschien een handige snelle uitleg voor google drive? (Omg boomer he)
Ik zou in gedeelde mappen niet zomaar dingen verwijderen, want dan verwijder je ze voor iedereen. Je kunt wel stoppen met synchroniseren van mappen: rechterklik op het pictogram in je rechter onderhoek bij de klok, en dan via instellingen kun je mailen selecteren die je niet meer wil synchroniseren
Edit: o wacht het zijn alleen losse gedeelde bestanden die ik je privé map staan? Dan kan het geloof ik wel gewoon maar ik krijg hier ook altijd de zenuwen van
Gwn lezen
Even vraagje voor de handige iPhonegebruikers. Ik wil een foto plaatsen in het boekentopic van mijn gelezen boeken in september, maar het liefst in een lang screenshot ipv meerdere aparte. Nu weet ik wel hoe ik een lang screenshot maak, maar ik kan die vervolgens alleen opslaan als PDF in bestanden. En dat format wordt weer niet ondersteund op het forum als ik dat wil plaatsen. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen? Of dat er een andere manier is die ik over het hoofd zie?
Met de app Tailor kan dat, je maakt dan meerdere screenshots en de app plakt ze voor je aan elkaar (als nieuwe foto geen pdf)
Ik heb een GoPro Hero. Deze heb ik echt al jaren en begint een beetje kuren te krijgen: soms gaat hij opeens uit. Nu ben ik van plan om in de zomer weer op vakantie te gaan. Ik zal geen extreme sporten gaan doen, maar wel veel in de zee, met vissen, dolfijnen etc. Daar wil ik wel beelden van maken en zou het zonde vinden als hij er dan opeens mee stopt.
Nu twijfel ik een beetje of ik een nieuwe aan ga schaffen en of ik dan die nieuwste wil. Ik zag dat die dus een schermpje voorop en achterop hebben waardoor je gelijk je beelden kan checken (dat kan ik nu niet). Hij is natuurlijk wel gelijk meer dan 500 euro wat ik echt veel geld vind…
Dus eigenlijk is mijn vraag: is het het waard? Of hebben jullie nog andere aanraders? Mag ook gewoon een of ander B merk zijn.
wix