Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Hola is absoluut niet veilig, waar jij met die vpn iemand anders zijn ip adres leent, wordt jouw ip adres ook aan een ander uitgeleend. Die vervolgens dus onder jouw ‘naam’ illegale dingen kan doen. Ik was wel benieuwd waarom/met wat voor spel je dochter een vpn nodig had @Helix2009, maar dat is echt 100% nieuwsgierigheid haha en heb verder geen vpn aanraders sorry

1 like

Roblox en dan een spel met dieren oa. In België en Nederland vallen veel spelletjes in roblox schijnbaar onder traden oid waardoor het geblokkeerd wordt. Adopt me heet het volgens mij. Is oa in Korea en Nl geblokkeerd. Ik weet er nog niet het fijne van maar heb nog even via Google gekeken en daar zag ik wel dat verhaal voorbij komen.

1 like

Ik weet hoe het werkt en dat dat kan maar als je dan echt graag een vpn wil of nodig hebt is nord wel de beste, of expressvpn. Die zijn gewoon veilig en daar betaal je dan ook voor. Ik zit voor mijn werk ook op een vpn, dat is verplicht dus je loopt echt geen risico via elke vpn.

2 likes

Is zoiets makkelijk om dan op haar devices te krijgen als ik zo’n abo neem? Of moet je allemaal moeilijke installaties doen?

Nee is gewoon een app! Inloggen met je account en klaar volgens mij (ik heb via de nordvpn app een vpn op mn telefoon, maar georganiseerd door mn vriend, dus weet niet of het op een pc meer werk is ofzo)

1 like

Idd helemaal niet! Het is een soort tooltje dat je internetverkeer versleuteld, beveiligd en doorstuurt, bij mij was het gewoon een browserextensie in chrome zelfs

1 like

Oh dat bedoelde ik niet, ik bedoelde hola op zich!

VPN via Norton !

2 likes

Ah excuus!

2 likes

Zit erg te twijfelen om de nieuwe iPhone 14 Pro Max te kopen. Natuurlijk is het voor iedereen anders maar het blijft een grote uitgave natuurlijk. Heb nu een iPhone X uit 2018 die nog prima werkt, maar de camera van de PM ziet er wel top uit… Ben geen professioneel fotograaf maar op reis lijkt het me wel een meerwaarde

Als je het geld kan missen zou ik dan zeker niet twijfelen. Is ook echt wel een goede upgrade (batterij, beeldscherm, snelheid etc etc) na een X toch, ook al werkt hij an sich nog prima.

1 like

Ja daar heb je wel gelijk in. Enige twijfel is nog dat ik binnenkort best ver op reis ga en daar is het niet altijd even veilig… Hmm toch nog even nadenken

1 like

Het verschil met de 13 Pro Max is ook weer niet zo groot. Misschien is die betaalbaarder nu de 14 uit is?

1 like

Nou Nordvpn net aangeschaft, kind door het dolle want ze kan ineens allemaal gewenste Japanse anime nu wel zien die op haar lijstje stonden :joy:

4 likes

Outlook geeft bij mij geen melding meer op het bureaublad en dat vind ik echt irritant. Dit terwijl dat wel gewoon aangevinkt staat bij instellingen. En het uitvinken en opnieuw aanvinken helpt niet. Weet iemand hoe ik dat oplos en weer een melding zie oppoppen?

Ik wil een iPhone 13 kopen. Mijn oude iPhone is bijna 5 jaar en aan vervanging toe. Nu zag ik dat je bij tele2 een iPhone 13 128gb met maandelijks opzegbaar abonnement kan kopen voor €696 exclusief aansluit kosten. Hun goedkoopste abonnement is €9,50 + €2 maandelijks opzegbaar. Nu wil ik dit afsluiten en meteen het abonnement opzeggen zodat het totaal nog geen €750 kwijt ben. Zie ik iets over het hoofd mijn man denkt dat het vast niet kan kloppen.

Samenvatting

Deze tekst wordt verborgen

2 likes

Wow slim

Hoe zit het BKR technisch?

Toestel is meer dan €250 waard, is geen Simonly en je betaalt hem niet geheel af bij aankoop. Is de overgebleven waarde bovenop je aankoopprijs €250 of groter? Want dan zit je aan een BKR registratie.

Weet ook verder niet de kleine lettertjes van Tele2, maar ik zou heel goed uitzoeken hoe je de rest van het toestel betaalt als je je abonnement direct kan stopzetten.

2 likes

Volgens mij kun je het toestel wel in 1x betalen als je dat wilt. En dat is ook het plan als het goed begrijp.

1 like

Ah is het een simonly deal?

1 like