wat si niet te duur? Ik vind motorola een aangenaam merk met weinig rommel er standaard op en dat begint vanaf het lager midden segment goed (±250 euro)
Merk waar ik totaal niet aan gedacht had maar wat er veelbelovend uit ziet thanks!
Ja ik heb jaren motorola’s gehad tot nu en zal zeker terug gaan! De cameras zijn ook vrij goed prijs-kwaliteit itt bv xiaomi
Mijn man heeft laatst een oppo gekocht ipv Motorola en tis helemaal kut. Hij zweert echt bij Motorola.
(ik ben team Samsung maar ook team dure telefoons )
@Kusjessoldaat @Ainu ik ben uiteindelijk toch maar weer voor een vertrouwde Samsung (Galaxy A53) gegaan haaha. Motorola had ik als werktelefoon op mijn oude terrorwerk en kreeg gelijk flashbacks van die hele opmaak
Ik heb een Samsung A52s en die was 200 euro ofzo en gewoon prima. Camerakwaliteit is niet t beste ooit qua closeup maar daar hecht ik weinig waarde aan
Staat op bladzijde 13
Ik krijg steeds foutmeldingen bij het openen van bepaalde websites in de trant van deze website is niet veilig, maar het is gewoon van mijn bank ofzo. Ik heb al de geschiedenis gewist, maar kan ik niet echt achterhalen via Google Chrome tips over wat ik verder nog kan doen. Is er iets gehackt ofzo?
Iemand de Ziggo next mini al geinstalleerd die tips oid kan delen?
Ai. Probeer eens in het boot menu te raken, misschien staat daar een Windows recovery partitie waarmee je een herinstallatie kunt doen. Kan verschillen per laptop hoe je daar komt:
[Notebook/Desktop/AIO] How to boot the system from USB flash drive/CD-ROM | Official Support | ASUS India.
" While the computer isn’t powered on yet, press and hold the [Esc] key of the keyboard, and then press the [Power button] (Do not release [Esc] key until the BIOS configuration display.)."
Zijn er hier nog mensen die recent een nieuwe MacBook gekocht hebben? Ik twijfel zo wat ik wil. Ik denk dat ik wel eentje met M2 wil in de hoop dat ik dan weer een lange tijd goed zit (mijn oude MacBook is toch 10 jaar meegegaan!) maar ik weet niet of ik nou de Air of Pro wil, want voor de 16gb/512gb die ik wil beginnen die prijzen wel redelijk gelijk te lopen… Schijnbaar is het geluid en camera van de Air wel beter? En die is ook net ietsje lichter, maar ik ben daarnet snel even gaan kijken in de winkel en vond die Pro ook wel heel dun. En daarbij heb je wel ventilatie natuurlijk, maar ik heb ook nog nooit eentje zonder gehad dus…
Wat ik dus wou vragen is, wat heb jij gekozen en obv wat heb je de knoop doorgehakt? Of als er andere mensen nog advies hebben?
Ik heb een air met M1, geluid is zo goed en geen ventilator is echt the best. En ik heb genoeg aan 512gb want werk grotendeels in de cloud. 10/10 recommend
Ik heb voor dit dilemma gestaan in juli. Ik wilde sowieso 16/512GB (opzich sowieso handig ivm futureproofness) . Heb uiteindelijk de MacBook Pro met m1 pro chip gekocht (die ene zonder touchbar want wilde niet dat oude design). Je krijgt daar echt meer waar voor je geld (en denk dat hij nu zelfs goedkoper is dan de air door BF).
Dit waren een beetje de redenen:
- De air had minder poorten
- De air wordt warmer
- De air heeft een slechter scherm (ips LCD 60 FPS vs mini LED 120 FPS van de MBP 14)
- De M1 Pro is een betere chip dan M2
Moet wel zeggen dat bij mij meespeelt dat dit geen laptop voor browsen is maar ik wat foto’s/filmpjes bewerk, zo nu en dan een animatie maak en veel Sims speel erop. Als je op zoek bent naar een “bank hang laptop” gaan deze argumenten niet perse op (maar dan vind ik de m1 air van het jaar erop een betere prijs kwaliteit verhouding hebben).
Ik twijfel om een ereader aan te schaffen. Zelf lees ik af een toe een ebook op de tablet. Merken jullie echt veel verschil tussen een tablet en ereader? Kun je er ook fijn op lezen als je in de zon zit?
Ja helemaal eens met bovenstaande. Vind het bijna niet te vergelijken, lezen op tablet of ereader. Zo’n verschil en via een ereader ZOveel fijner.
Zit er hier misschien iemand die zelf een webshop (gemaakt) heeft? Ik ben zelf niet zo’n techy persoon dus ben een beetje in de war met welke dienst wat doet.
Voor zover ik het begrijp:
Shopify is waarop de shop zelf gemaakt wordt, dus de shopping ervaring met afbeeldingen etc
Die stuurt dan bij checkout door naar Mollie voor de betaling
Dan is er nog Sendcloud, die op een of andere manier het verzendproces makkelijker maakt? Maar ik begrijp niet precies hoe? En dit is niet per se nodig.
En dan heb je nog je vervoersbedrijf, in dit geval zou dat de BPost worden.
Dit is natuurlijk met de zaken die bij mij van toepassing zijn. Ik denk dat ik het wel vaag begrijp maar ik snap het toch niet volledig of zo? Ik vind het moeilijk om het in te beelden en alles als 1 geheel te zien.
Heb je al een proefperiode gedaan?
Ik ben helaas geen expert in Shopify maar volgens mij kun je in Shopify gewoon zelf de apps/plugins kiezen die je wilt gebruiken. Dus met Sendcloud kun je makkelijk en snel bij meerdere vervoerders verzendlabels aanmaken voor je orders. Hoe meer orders je verstuurt hoe goedkoper het wordt.
Mollie heb je inderdaad nodig voor betalingen in je webshop, het is veilig en makkelijk. Je kunt dan meerdere betaalopties voor je shop kiezen waarmee klanten kunnen betalen.
Dit werkt bij Woocommerce hetzelfde. Het is een stukje automatisering door middel van plugins wat je anders zelf handmatig moet doen.
Ik heb geloof ik een hele afwijkende mening, maar ik gebruik mijn ereader echt nooit en lees al mijn boeken op mijn ipad. Echt een miskoop dat ding. Op de een of andere manier kan ik me niet ‘focussen’ op dat scherm en dwaal ik na iedere regel af en moet ik vervolgens zoeken waar ik ook alweer gebleven was. Ook is hij kleiner (ik heb een kobo, geen idee welk type), maar de ipad vind ik handiger in mn handen liggen.
Ik wil niet alle iphone foto’s automatisch of handmatig backuppen naar icloud, maar een selectie. Maar hoe doe je dat? Want ik Google en vind alleen maar hoe je alles tegelijk backupped. Ik heb maar 50gb icloud en meer gb aan fotos en videos en daarom wil ik een selectie van de belangrijkste foto’s.
Oh en ik heb geen macbook meer want die gaat ineens niet meer aan dus via daar kan het ook niet.
Ik heb sinds kort dat ik vanuit apps (WhatsApp, Marktplaats etc) niet meer bij mijn map “camera” kan om een foto te versturen. Wel allerlei andere mappen maar niet meer mijn camera. Als ik een foto wil sturen moet ik naar mijn Galerij. Wie weet waar ik kan instellen welke fotomappen dan zichbaar zijn? Heb al veel gegoogeld maar kan het niet vinden.