Instellingen, privacy, camera en dan alle apps aanvinken? En instellingen, privacy, foto’s en dan bij alles “alle foto’s” selecteren
Jaaa dankjewel, gelukt!
Heeft iemand een hack of app oid hoe je een schermopname (video) kunt opnemen met intern geluid? Want als je dat nu doet via bijv Quicktime dan neemt 'ie het externe geluid op, maar het moet echt het geluid van de video zijn
Ja vanaf een Mac en vanwege privacy heeft MACos dat interne geluid dus uitgeschakeld
Het is dus video icm geluid vanaf Mac
ah nee dit is niet wat ik bedoel! Schermopnames maken lukt wel gewoon, maar ik wil ook het geluid dat erbij zit maar dat gaat niet ivm die privacy (want anders zou je bijv ook hele films kunnen rippen). Ik dacht misschien is er nog een interessante hack ofzo , maar ik denk dat ik pech heb. Bedankt voor het meedenken
Sinds ik een nieuwe iphone (14 pro) heb, is mijn schermtijd opeens vervijfvoudigd terwijl ik voor mijn gevoel mijn telefoon niet veel meer gebruik dan voorheen.
Als ik kijk naar vandaag, is mijn schermtijd 3u en 26 minuten. Maar gespecificeerd per app kom ik maar op ongeveer een uur, wat op mijn oude telefoon ook gemiddeld was.
Weet iemand hoe dit kan? Blijft er iets hangen?
Na een incident voor de deur wil ik een video deurbel. Welke raden jullie aan? Het moet wel een draadloze zijn.
dit kan je gewoon aansluiten op je bestaande bel ter vervanging
Die heb ik niet
Lang leven nachtdiensten in het verleden.
ik zie op coolbue dit nog in verschillende varianten
https://www.coolblue.nl/product/857838/eufy-video-doorbell-battery-set.html
Ja ik heb de site al doorzocht maar wil graag de persoonlijke ervaringen.
Ik heb goede ervaringen met de ring. Je krijgt er een app bij en je kan daar zien wie er aan de deur zijn geweest. De camera filmt niet de hele dag maar slaat aan bij beweging en geluid. Je kan ook opnemen via telefoon en zeggen dat je er niet bent en dat ze het pakketje ergens anders kunnen leggen bijv.
Ik ben ook erg blij met mijn Ring!
Een beetje omslachtig misschien, maar kun je niet de audio met je geluidsrecorder opnemen en het dan onder je filmbestand plakken/editten?
Eufy is zonder abonnement en werkt perfect!
Ik ben echt een kluns met Teams.
Stel 2 mensen sluiten digitaal aan bij een vergadering en 1 van hen wil een PowerPointpresentatie houden voor de fysiek aanwezigen. Hoe zou jij dat aanpakken?
De fysiek aanwezigen moeten én de presentatie én de presentator én de andere digitale deelnemer zien en het presenteren moet een beetje praktisch zijn voor de presentator.
Ik haat dit.
Presentator deelt scherm met presentatie in de meeting is wat in mij opkomt. Dan ziet iedereen die in de meeting zit de presentatie. Weet alleen niet of je in teams bij het delen van een scherm de videobeelden van de aanwezigen nog ziet.
Als je in de vergaderzaal een groot scherm hebt kan je Teams daarop zetten en de presenterende persoon zijn scherm laten delen toch? En dan zie je de video’s daar gewoon naast of boven. Eventueel kan je ook nog de video van de presentator highlighten dan wordt ie wat groter.
Dit dus niet volgens mij!
Of ben ik nu helemaal abuis? Aangezien @Zeester het ook zegt.
Sorry ik haat dit zo erg dat ik helemaal geen zin heb om uit te vogelen hoe en met wie ik dit van tevoren kan testen.
Je hebt volgens mij ook een modus waar je idd alleen het scherm ziet, volgens mij heet dat “focus” oid maar daar staat ie normaal niet op iig bij mij.
Maar op je laptop zou het toch ook gewoon werken? Als je thuis bent en iedereen is online? Dan zie je ook een gedeeld scherm en de video’s. En dit is niet anders alleen sluit je je laptop aan op een groot scherm in de vergaderzaal.