Ik heb een oudere iphone en zelfde problemen, heb ook niet recent geupdate.
Ah oké ik heb dus wel een 11, ze gaf iig aan dat het een bekend probleem is waar ze mee bezig zijn. Ze gaf ook aan dat ze niet flauw zijn mbt compensatie, omdat ik zei dat mijn rekening wel hoog was voor ongeveer 10% verbinding gedurende de periode, dus vooral bellen als je er last van hebt . Iemand van de back office belt me binnen 10 werkdagen terug dus dan geef ik dat terug.
Ben iig blij dat hij het nu wel even doet tijdens mijn treinreis van 2 uur, alleen onderweg naar het station niet, dus dat is positief.
Ik heb een XS, geldt het daar ook voor, denk je?
Bij mij doet ie het op mijn iphone 13 mini ook bar slecht! Thanks
Ze was heel specifiek op de 11 en 12, maar misschien omdat ik eerder zei dat ik een 11 had.
Ja, ik heb gisteren met KPN gebeld, het is inderdaad niet de XS. Maar ze gaan wel een netwerkonderzoek doen in mijn buurt, omdat er meer klachten zijn binnengekomen.
Heeft iemand toevallig al een klacht ingediend of contact opgenomen oid?
Ik begin er nu goed klaar mee te zijn. Ik zat net ingesloten in huis en had weer geen bereik
Ik vergeet steeds zelf contact op te nemen, omdat ik dan geen internet heb….
Ik heb een Apple Watch en ben er dol op, maarrrr…. Vind het niet lekker zitten met slapen. (Misschien omdat ik een wat ouder model heb? Series 6…)
Omdat ik wel graag alles track, overweeg ik een tracker erbij te kopen, puur voor het slapen. Tuurlijk wil ik als zuinige Hollander voor een dubbeltje op de eerste rang zitten Zou ideaal zijn als het goedkoop is, subtiel is en comfortabel zit, connect met Apple Health én het gewoon alleen de aanschaf van het ‘ding’ is, dus niet dat je er een abo bij moet nemen.
Iemand tips?
Ook benieuwd hoe andere Apple Watch eigenaren dit doen, wisselen jullie het bandje ‘s nachts, dragen jullie ‘em niet?
Ik draag hem ook in de nacht, ik vind de wekkerfunctie heel fijn (trilling) en ik track mn slaap met de app AutoSleep. Geen last van bandje oid, heb meestal siliconen of stoffen bandje dan. En horloge staat natuurlijk op do not disturb en op cinemamodus zodat licht niet ineens aan gaat
Heb net een ander bandje besteld, denk dat dat al scheelt.
Ik gebruik ook ‘AutoSleep’ en ‘AutoWake’, echt ontzettend fijn. Kon ze voorheen zelfs koppelen met Hue, zodat - wanneer ik in lichte slaap was rond de wekkerperiode - het ook langzaam lichter werd in de kamer
(Maar sinds Apple dingen heeft verandert, kan dat niet meer ténzij ik een nieuwe Apple TV of Hub koop. Super irritant… of heb jij toevallig een andere manier gevonden @kleinmaargroot )
Heeft iemand een iPad die 5 of 6 jaar oud is? Ik ben voornemens een tweedehands iPad aan te schaffen voor mijn vakanties en wil graag weten of het het waard is of dat ik beter naar een nieuwer model kan kijken.
Ik ga er geen hele spannende dingen op doen, het zal voornamelijk lezen en series kijken onderweg zijn.
Ja ik heb er een uit 2019 en ik kan er nog alles mee en ook gewoon de nieuwste updates
Ik had gelezen dat ze max 5 of 6 jaar softwareupdates krijgen en daarna alleen nog beveiligingupdates. Heb vooral geen zin in een tyfus trage iPad haha.
Nou dan zal ik dat binnenkort wel gaan merken traag is ie zeker niet
Hoeveel opslag heeft die van jou? Dat speelt misschien ook mee.
64GB
Mijn iPad uit 2019 is ook nog gewoon prima. Heb toen een heel basic model uitgekozen (iPad air met 64GB). Ben wel helemaal apple’d up dus ik doe er vrijwel alleen domme spelletjes op en gebruik ‘m om muziek te streamen tijdens m’n werk
Hier kan je zien welke nog de nieuwste update hebben. Dit zal bij de nieuwste update wel opschuiven, dus let daar op! Pak je er eentje ouder dan 2017 dan kan het dus al zo zijn dat je bepaalde apps (die ios 17 vereisen) niet kunt downloaden.
In het overzicht staan ook de modelnummers enzo. Hopelijk kom je daar wat verder mee
Ik heb er eentje van zo’n tien jaar oud. Die wordt al jaren niet meer ondersteund en veel externe apps werken daardoor niet meer of kan ik niet downloaden, maar ik kan hem nog wel goed gebruiken voor lezen via iBooks en Netflix (en ik heb een app erop waarmee je eigen filmbestanden kunt afspelen). Dat is voor mij nu voldoende. Een nieuwe app zoals Nextory of Videoland erop zetten gaat bij mij niet omdat die een nieuwere versie vereisen. Ik gok dat een iPad van 5 of 6 jaar ook redelijk snel dit probleem krijgt maar daarvoor moet je het artikel hierboven even lezen denk ik