Haha nee het is niet hetzelfde als op prime, netflix etc. En nee, ik zie het nog steeds niet. Geen man overboord hoor, er zijn zillion ergere dingen in de wereld.
Ik snap je denk ik niet. Ik kan 10 seconden vooruit en achteruit spoelen met 1 knopje
Dit is een screenshot van mijn telefoon en op mijn Ipad staat het in die balk beneden naast de pauzeknop. Dat zocht je toch? Want ik probeer je te helpen maar nu raak ik zelf verward, haha
Ik krijg plots geen whatsapp meldingen meer op mijn iPhone. Er komt wel een rode notificatie op het beginscherm, maar dan moet ik specifiek naar de pagina met de app gaan. Er komt geen notificatie meer op het toegangsscherm.
Ik heb volgende al gecheckt:
- instellingen iPhone → whatsapp → meldingen
- meldingsinstellingen in whatsapp zelf
- er staat niets van “niet storen” modus aan of zo
Het is specifiek met whatsapp, niet met imessage, messenger…
Ik vrees dat het een bug is, hebben meer mensen hier last van? Of een idee wat ik nog kan doen?
Ik krijg geen badge meer, bij mij lijkt er dus ook wat mis!
Ik heb dat sindskort ook met sommige whatsappjes. Soms krijg ik wel een melding, maar soms idd alleen zo’n rode notificatie. Echt vervelend
Heeft iemand nog een gouden tip wat te doen als je camera app op samsung telefoon de melding camerafout geeft? Ik heb alles wat google zegt al geprobeerd maar ik ben bang dat het einde verhaal is.
Dus daarop volgend de vraag of iemand tips heeft voor een goedkopere telefoon maar wel met een goede camera? (Vooral voor dagelijkse kinderfotos)
Xiomi Redmi note 11.
Hebben meer mensen de laatste tijd via KPN (of verwante providers zoals budget mobiel) last van slecht bereik?!
Nee, geen last van bij m’n mobiele internet. M’n wifi pakt die niet altijd, maar dat is al langere tijd zo.
Ja, budgetmobiel heb ik en af en toe gewoon E ipv 5G
& @Baymax thanks voor het bevestigen! Ik heb inderdaad ook budget mobiel en ook op de meest random momenten/plekken een E.
Ik twijfelde even of het gewoon mijn telefoon was die me langzaam in de steek aan het laten was of dat het een grootschaliger probleem is.
Hopelijk dat KPN snel weer een beetje betere dekking heeft, want het komt nu met momenten knap onhandig uit
Ja ik ook, nog maar 1 streepje, als ik mijn telefoon in het raam leg en oortjes in doe. Doe ik dat niet, dan verbreekt de verbinding. Heb Simyo via het KPN netwerk.
Ja ik ook met KPN, denk wel 3 weken lang. Heb het idee dat hij het sinds vandaag eindelijk weer normaal doet. Kon soms niet eens normaal bellen, en had 75% van de tijd geen internet buitenshuis.
Ik heb dit ook, op mn werk waar geen wifi is. Echt zo irritant! Eerder nooit last gehad.
Ow jeetje het is grootschaliger dan ik dacht
Kleine tip wat ik nu doe: de hotspot van mijn werk telefoon aanzetten
@PizzaFunghi ik kon niet goed mijn vinger erop leggen hoe lang het bereik al minder goed is. Maar inderdaad al wel een poosje! Overigens vandaag ook nog wel momenten met slecht bereik gehad
Het begon om precies te zijn in de week van 27 mei, ik weet nog dat ik die vrijdag in een andere stad had afgesproken en ik even dacht hoe ga ik in godsnaam mijn vriendinnen vinden. Het slechte bereik begon al een paar dagen eerder.
Heb wel een keer naar de klantenservice gebeld, zij gaven aan meerdere meldingen te hebben gekregen en terug te bellen als het na 2 weken nog niet beter was, maar dat heb ik niet meer aan gedacht. Dacht ook dat het misschien aan mijn telefoon lag omdat mijn partner ook bij KPN zit en zelfs internet vanuit mijn bundel ontvangt en hij heeft nergens last van.
Hopelijk blijft hij het nu doen bij mij anders ga ik overstappen van provider.
Ik heb net weer gebeld want internet en mobiel deed weer kut. Verbinding werd ook verbroken toen ik in de wacht stond maar deze medewerker gaf aan dat het probleem ligt bij de iPhone 11 en 12, dat door een software update de verbinding slecht is geworden.
Heb jij, en anderen ook een van deze toestellen?
Ik niet, heb android.
Het lijkt wel ietsje beter te zijn hier maar niet hoe t was