Zo te zien hebben meer mensen er last van.
Wat werkt er slecht? Ik zit vrolijk instastories te kijken nl haha
Ik kan via whatsapp iig geen foto’s bekijken. Ze komen wel binnen maar downloaden niet.
Ik akn dus juist alles zien en grwoon commenten maar stories dus juist weer niet
Een van m’n besties was net tea aan t spillen incl screenshots en nu doen de foto’s in whatsapp het idd ook niet
Hahaha cliffhangerrrr
Is er iemand die is overgestapt van Apple naar Samsung? Hoe ging dat?
Ik heb al jaren dat ik maar 2 jaar doe met een iPhone, dan is het een beeldscherm wat hapert, dan de batterij, kortom er is altijd wel wat na krap 2 jaar. Op zich sta ik open voor Android, maar we hebben een tablet op werk en daar kan ik werkelijk niks mee haha dus ik vraag me af of ik er wel aan zou kunnen wennen.
Ik, om dezelfde reden. Dat was echt geen rocket science hoor haha, daar wen je zo aan met dagelijks gebruik.
Haha het lijkt wel zo!
Wat vind je fijner aan Android, vind je überhaupt iets beter of fijner? Even los van de hardware zeg maar.
Nou t is al een behoorlijke tijd geleden dus heel goed weet ik het niet meer wat betreft persoonlijk gebruik, maar ik heb nu wel een iphone (15) voor werk en ik vind vooral de camera echt mindere kwaliteit vergeleken met mn Samsung. Daarnaast vind ik m ook trager in gebruik, met name qua openen van apps. Uiteindelijk zijn het allebei telefoons met vergelijkbare functies natuurlijk, maar qua duurzaamheid wil ik nooit meer terug naar apple, elke 2 jaar een nieuwe telefoon is imo een beetje overdaad. En de integratie met google apps vind ik fijn, maar dat zal tegenwoordig op een iphone ook wel goed kunnen denk ik.
Hoi, ik heb een vraag over een video: er zijn videos opgenomen op een OSMO DJI. Deze zijn, op 1 video na, van sd kaart naar harde schijf overgezet. De videos zijn hd en tussen de 2 en 17 gb groot. Een van de videos is niet op harde schijf gezet en per ongeluk van de sd kaart verwijderd, de OSMO is daarna gebruikt en er is nieuwe video gemaakt. Er is een pro versie van disk drill gebruikt om de sd kaart te scannen, deze geeft de ontbrekende video in /trashes weer en heeft het bestand gerecovered tot een .mp4 bestand van ongeveer 10gb. Het probleem is nu dat geen enkel programma dat ik heb, browsers, mediaplayers, adobe media encoder etc het bestand kan openen. Ik heb geprobeerd de extensie te veranderen, prullenbak op de computer is ook geleegd tijdens het lezen van de sd kaart dus ook hier verschijnt de video niet.
Heeft iemand nog tips?
Ik kan dit morgen even navragen op mijn werk als het nog nodig is, daar zitten mensen die heel veel weten van première
Oh wat lief, ja, het is nog nodig!
Je zou het programma handbrake kunnen installeren (plaatje met een ananas) en daar gooi je het bestandje dan in en dan bij preset kun je een andere bestandsindeling kiezen en dan bovenin op de groene knop ‘start encode’
Laat maar weten of dat lukt!
Ik heb nu elke zoveel dagen/weken dat mijn wekkergeluid superzacht is en ik er niet eens wakker van word.
Als ik dan in de instellingen kijk, staat het schuifje ook helemaal naar links, in plaats van hoe dat nu staat.
Meer mensen die hier last van hebben of weten wat ik hieraan zou kunnen?
M’n telefoon staat wel altijd op stil (gewoon dat schuifje aan de zijkant, niet op Niet storen oid).
Heb je je volume dan niet zachter gezet met de knopjes aan de linkerkant? Daarmee beïnvloed je ook geluid van je wekker.
Maar ‘Wijzig met knoppen’ staat uit, dus dat zou dan niet moeten kunnen toch?
Of geldt die optie weer niet voor je wekker?
O hmm dat weet ik ook niet, sorry. Ik weet alleen dat ik bewustaltijd die knoppen aanpas als ik m’n wekker zet. Ben me al een paar keer kapot geschrokken als dat volume per ongeluk hoog stond haha
Staat hij bij jou dan automatisch ook op maximaal in de instellingen onder Horen en voelen?
Verandert dat mee/is dat niet dezelfde instelling?