Is er een mogelijkheid om alle meldingen van 1 bepaalde groepsapp uit te zetten? Ik heb m al gearchiveerd en op stil maar wil eigenlijk alle meldingen uit, zodat ik niks zie als er een bericht geplaatst is.
Heeft iemand hier verstand van Google Analytics? En dan met name waarom er bijna een maand lang netjes statistieken worden getoond en nu ineens niet meer. Alles staat weer op 0 en er wordt niks meer gemeten.
De tag klopt en is gekoppeld in de back-end van de website.
Je zit wel in Google Analytics 4 ipv Universal? Dat zou het wellicht kunnen zijn.
Hoe controleer ik dat? De code begint met G-.
Bovenin zie ik dit:
Gearchiveerd: 1
En ik zou die 1 graag weg willen
Die 1 betekent 1 ongelezen bericht, als je naar gearchiveerde groepen gaat en via daar het bericht open verdwijnt die 1.
Edit: ik denk wel dat die groep weer tussen je normale chats komt te staan als er een bericht wordt gestuurd, dat is bij mijn gearchiveerde gesprekken wel zo in ieder geval
Nee snap ik haha, maar die melding van 1 bericht kun je volgens mij niet op een andere manier wegkrijgen en berichten helemaal niet binnen zien komen kan ook niet zover ik weet. Of helemaal uit de groep gaan maar gok dat dat geen optie is
Nee daar controleer je het niet aan. Volgens mij ga je als je naar analytics.google.com gaat sowieso naar GA-4. Maar het ziet er ook anders uit, je kunt online kijken naar het verschil tussen Universal Analytics en GA-4.
Als je me dm’t welke website wil ik wel even meekijken.
Haha nee het is een werk appgroep waar ik niet uit kan. Maar dan is er helaas niets aan te doen.
Als het op je privé telefoon is mag je er gewoon uit hoor. Als ze vinden dat je in die appgroep moet blijven dan moeten ze ook maar een werktelefoon verschaffen.
Ik krijg heel veel spam van 1 “bedrijf”, maar dan met 20 verschillende e-mailadressen elke dag. Dus de ene keer is het jan@hallo.nl, piet@hallo.nl en henk@hallo.nl. Is er een mogelijkheid om alles van @hallo.nl te blokkeren? Heb Hotmail en gebruik Outlook, kan alleen vinden dat je ze per stuk moet blokkeren maarja er komt elke dag wel iets nieuws bij dus dan blijf je bezig.
Kun je geen regel maken in outlook dat alles wat eindigt op dat hallo in een apart mapje komt? Kijk je daar 1x per maand in of er niet per ongeluk wel iets belangrijks bij zit van een gelijksoortige afzender en de rest kun je gewoon allemaal weggooien. Denk dat alles blokkeren niet kan, dan zou je ook alle gmail.com enz kunnen blokkeren en dat lijkt me een beetje gek vanuit het concept ‘mails ontvangen’.
Ja kan, moet je het hele domein blokkeren Afzenders blokkeren of deblokkeren in Outlook - Microsoft Ondersteuning
Bij mij niet. Dat is toch juist wanneer je die “gearchiveerd: 1” ziet, wanneer er berichten zijn gestuurd in een gearchiveerde chat. Vind ik ook irritant trouwens. Maar die chat komt gelukkig niet terug tussen mijn gewone (niet-gearchiveerde) chats (misschien heb je nog een oude versie van whatsapp?)
Het is blijkbaar een instelling (in ieder geval op whatsapp voor iPhone)
Heeft iemand dit probleem toevallig ook en een idee hoe het op te lossen is?
Mijn iPhone (14 pro/ios 18.1.1) slaat van het ene op het andere moment ineens geen foto’s meer op in de foto’s app. Je hoort wel het sluiter geluid, maar ik zie ze vervolgens niet terug in de foto’s app
Ik heb genoeg iCloud en telefoon opslag over, ze staan niet in recent verwijderd of verborgen en ik heb m’n telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart (ook geforceerd).
Het lijkt een software probleem, maar geen idee hoe ik hier vanaf moet komen. Ben bang de fabrieksinstellingen herstellen en ‘m helemaal opnieuw installeren?
Heb je al gegoogled en die oplossingen toegepast?
https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=photos+not+in+photo+app+iphone+ios+18&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Ik heb inderdaad al van alles geprobeerd en heel Google uitgespeeld, maar nergens een oplossing voor dit probleem helaas.
Wel heel veel ervaringen van anderen, ben duidelijk niet de enige. Ik had nog hoop dat de iPhone leeghalen en fabrieksinstellingen herstellen niet nodig zou zijn, maar helaas.
Hoop wel dat het probleem dan opgelost is
Ik heb een iPhone SE 2020 die echt aan z’n eindje is. Het scherm is al eens vervangen, de camera heeft kuren en de batterij is ook op, al met al: ik denk dat ik beter af ben met een nieuwe telefoon. Vanuit duurzaamheidsoogpunt spreekt de Fairphone me het meest aan maar ik zie er echt tegenop om terug te gaan naar Android Heeft iemand daar recente ervaring mee en was het okee? Ging het meenemen van al je data makkelijk? En hoe werkt externe opslag zoals in de iCloud?
De SE 2022 is ook alweer een tikje verouderd misschien, en er zijn geruchten dat er in 2025 een nieuwe komt, maar ik weet niet of mijn camera het nog zo lang volhoudt (en ik maak veel foto’s/filmpjes van m’n kind). Anderzijds is de SE wel een lekker kleine telefoon, maar geen uitbreidbaar geheugen. Argh, first world problems!
Edit: en is het nog steeds zo dat iOS minder “vatbaar” is voor virussen en hacks t.o.v. Android?
Even kijken. Is mijn telefoon gewoon aan het trippen of werken fb en instagram bij meerdere mensen slecht?