Onrise is inderdaad een aanrader hiervoor. Ik gebruik het als herinnering aan mijn ijzertabletten (die moet ik om de dag innemen, dus vink ik het in de app af). Ik heb daarvoor een widget ingesteld op mijn homescreen maar gebruik de app ook om af te vinken wanneer ik mijn planten water heb gegeven en om een gewoonte te maken van tanden stoken. Heel fijne app om overzicht te krijgen in dat soort dingen en gewoontes aan te leren, als je streaks volhouden voor je werkt.
Ik ben mijn weer-app kwijt! Android. Ik had een heel fijne die een widget op mijn homescreen had die precies op zo’n 1x1 vakje paste.
Hij was vrij onopvallend, maar bevatte wel veel info met temperatuur en een wolkje. Misschien had de widget zelfs wel een doorzichtige achtergrond, weet het niet meer.
Ineens verdwenen sinds een paar dagen en kom er niet achter welke het was. Alle weer-apps lijken ook op elkaar qua naam. Iemand een idee welke het geweest kan zijn? Misschien iemand bij wie de app ook ineens verdwenen is en die nog wel weet welke het is? Ik wil 'm terug ![]()