Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ah zo! Ik heb vrij kleine oren dus veel zit mij ook niet lekker maar deze zijn dus klein en zitten heel fijn

2 likes

Ik wil graag een playlist op Spotify op de volgende manier: ik wil zeggen maak een playlist met rise against, all time low, the offspring, politie Warnsveld. En als ik dan nieuwe artiesten bedenk dan wil ik dat die er ook aan toegevoegd worden.
Is hier een mogelijkheid voor in Spotify (op telefoon) of kan dit met iets als chatgpt? Ik heb dat nog nooit gebruikt dus ik weet niet echt wat de mogelijkheden zijn.

ChatGPT is een taalmodel, dus ik weet niet of dat de meest geschikte AI-tool is om dit mee te doen, maar je kan het altijd proberen, toch? Als het niet het gewenste resultaat oplevert, kan je zoeken naar een geschiktere tool.

Ik weet niet of het exact kan maar spotify heeft nu een AI dj en daar kan je intypen wat hij moet spelen, bij mij werkt dat aardig met woorden zoals: chill morning vibes. Maar heb het zelf niet geprobeerd met specifiekere termen of dat hij echt een lijst maakt.

1 like