Het verhaal gaat dat de hond de baby dan meteen accepteert. Joe, zal wel
Ze heeft hem niet met een paar aardbeien in de blender gegooid hé people. Ze zei iets over een bedrijf dat er capsules van maakt. Dus het zal ook wel een heel klein deel zijn geweest.
Alsnog vrij heftig. Ik snap die fascinatie met placentas nooit zo.
Huh maar heeft ze een relatie met Chris dan? Nee toch? Niet dat je dan geen baby kan maken samen maar ja
Chris en zij zijn nooit samen geweest. Ze zijn neukies. Zij wil wel meer, hij absoluut niet.
Hij schijnt haar niet uit te kunnen staan zelfs.
op reddit stond een heeeele theorie over dat zij super graag een meisje wil en net zo lang door wil gaan met kinderen krijgen tot ze een meisje heeft
en dat ze graag 2 kinderen van dezelfde vader wilde hebben dus dat zo goed als het ging geregeld heeft
Oh jezus wat een toestand
Edit: niet dat je perse een man in je leven moet hebben om kinderen te krijgen hoor, maar 4?! Ik word al moe als ik eraan denk.
Chelsea postte net een gender reveal foto op insta
Ik ben nu het nieuwe OG seizoen 8b aan het kijken (gewoon gedownload). En wow, al die Amber drama… Die uitgelekte audio opname heb ik destijds ook wel gehoord, maar ze is er zo erg mee in de problemen gekomen, en terecht. Gary en Kristina zijn constant met haar bezig, lijkt me heel vermoeiend voor hen als gezin. Haar zoontje James mag ze niet meer zien (tegenwoordig weer wel). En Catelynn is ook in tweestrijd omdat ze flashbacks kreeg naar haar eigen jeugd na het horen van de audio-opnames, maar aan de andere kant wil ze Amber steunen omdat ze goed bevriend zijn.
Net weer begonnen toch? Vind Amber toch zo vreemd… nu ook weer een random gozer uit België die dr vriend is. Wat een gecompliceerd leven heeft zij.
In de VS is het nieuwe seizoen in maart begonnen en in juni geëindigd, dus zal hier wel pas net begonnen zijn. En inderdaad, ik kijk nu precies de aflevering waarin ze aankondigt iets met die Belgische dude te hebben
Oh wat was dat ook alweer met die audio? Heb laatst weer een paar afleveringen gezien, ook dat die Belg naar Amerika komt en aan de leugendetector moet
Dit was een deel ervan. Dat ze compleet flipte tegenover Andrew, zowel verbaal als fysiek terwijl hij hun zoontje vasthield. Hier moest ze toen weer even voor de bak in. En later waren er ook nog camerabeelden uitgelekt van één van hun bewakingscamera’s
Nieuwe zoontje van Kailyn heet Creed…
Oh lord…