Dit wordt echt zo erg uitgemolken pfff, heb het vandaag weer op meerdere NLse sites gezien. Die teen moms zijn echt nog erger met clickbaits dan de hele youtubewereld 
Ik vond het wel heel onduidelijk. Had zelf de swipe up gedaan om te kijken wat er precies stond. Maar vond het dus niet duidelijk. Maar doordat de reacties uitgeschakeld waren had ik wel al een sterk vermoeden…
Waar kijken jullie nu nog teen mom?
Die echo foto alleen is al voor tientallen andere posts gebruikt. Het is echt een heel slecht lokkertje waar die meiden dik geld mee verdienen.
Ik blijf wel hangen als ik het voorbij zie komen, maar zoek het niet bewust meer op. Het is allemaal erg veel van het zelfde.
Soms staan er hele afleveringen op youtube
Chelsea is weer zwanger!
Ah zo leuk! Chelsea is echt mijn favoriet.
Ja klopt! En de 3e van Cole en Chelsea samen
Kailyn is ook bevallen (al eerder, eind juli) en heeft van de placenta een smoothie laten maken. Ze zei dat ze de placenta niet proefde. Lijkt me echt zo ontzettend goor
Ja als je stront mengt met 6 liter wodka dan proef je de stront wss ook niet meer, maar het ideeeeeee 

4 jongens nu, van 4 verschillende vaders lijkt me? Of de laatste moet dezelfde vader hebben als Lux.
En gadverdamme van die placenta
Laatste heeft dezelfde vader als Lux inderdaad.
Ja 4 kids van 3 vaders. Laatste 2 van Chris.
Ze vragen trouwens sowieso na je bevalling wat je met je placenta wilt. Ik zou als ik als verpleegkundige hoor dat iemand m in een smoothie wil echt mijn gezicht niet recht kunnen houden hoor.
Ik ken trouwens ook iemand die m meegenomen heeft voor de hond 
Het verhaal gaat dat de hond de baby dan meteen accepteert. Joe, zal wel
Ze heeft hem niet met een paar aardbeien in de blender gegooid hé people. Ze zei iets over een bedrijf dat er capsules van maakt. Dus het zal ook wel een heel klein deel zijn geweest.
Alsnog vrij heftig. Ik snap die fascinatie met placentas nooit zo.
Huh maar heeft ze een relatie met Chris dan? Nee toch? Niet dat je dan geen baby kan maken samen maar ja 
Chris en zij zijn nooit samen geweest. Ze zijn neukies. Zij wil wel meer, hij absoluut niet.
Hij schijnt haar niet uit te kunnen staan zelfs.
op reddit stond een heeeele theorie over dat zij super graag een meisje wil en net zo lang door wil gaan met kinderen krijgen tot ze een meisje heeft
en dat ze graag 2 kinderen van dezelfde vader wilde hebben dus dat zo goed als het ging geregeld heeft
Oh jezus wat een toestand
Edit: niet dat je perse een man in je leven moet hebben om kinderen te krijgen hoor, maar 4?! Ik word al moe als ik eraan denk.
Chelsea postte net een gender reveal foto op insta 
Ik ben nu het nieuwe OG seizoen 8b aan het kijken (gewoon gedownload). En wow, al die Amber drama… Die uitgelekte audio opname heb ik destijds ook wel gehoord, maar ze is er zo erg mee in de problemen gekomen, en terecht. Gary en Kristina zijn constant met haar bezig, lijkt me heel vermoeiend voor hen als gezin. Haar zoontje James mag ze niet meer zien (tegenwoordig weer wel). En Catelynn is ook in tweestrijd omdat ze flashbacks kreeg naar haar eigen jeugd na het horen van de audio-opnames, maar aan de andere kant wil ze Amber steunen omdat ze goed bevriend zijn.