Ja maar ijsland. En dat is een ijslander. Snap dat dan.
Catelynn is zwanger van nummer 4 neem ik aan?
Ik lees in de comments op Tylerâs insta dat ze erover heeft gelogen ofzo? Vage shit, waarom plaats je dan een foto van je gezin met een echofoto?
Hm bij die 20 vragen zegt ze dat ze niet zwanger is maar dat ze in de toekomst wel een vierde willen.
Jenelle en David zijn weer bij elkaar
Hahahaha ja echt wtf, wat heeft Katy nou met Catelynn te maken
Neuh, niet zwanger hoor. Staat in het swipe up artikel in die story.
Ze willen jongetje. Het is hetzelfde al 100 keer geplaatste âartikelâ op een clickbait site.
Wel heel dom van boulevard dat ze niet even 2 tellen de tijd nemen om het artikel te lezen
Dit wordt echt zo erg uitgemolken pfff, heb het vandaag weer op meerdere NLse sites gezien. Die teen moms zijn echt nog erger met clickbaits dan de hele youtubewereld
Ik vond het wel heel onduidelijk. Had zelf de swipe up gedaan om te kijken wat er precies stond. Maar vond het dus niet duidelijk. Maar doordat de reacties uitgeschakeld waren had ik wel al een sterk vermoedenâŠ
Waar kijken jullie nu nog teen mom?
Die echo foto alleen is al voor tientallen andere posts gebruikt. Het is echt een heel slecht lokkertje waar die meiden dik geld mee verdienen.
Ik blijf wel hangen als ik het voorbij zie komen, maar zoek het niet bewust meer op. Het is allemaal erg veel van het zelfde.
Soms staan er hele afleveringen op youtube
Chelsea is weer zwanger!
Ah zo leuk! Chelsea is echt mijn favoriet.
Ja klopt! En de 3e van Cole en Chelsea samen
Kailyn is ook bevallen (al eerder, eind juli) en heeft van de placenta een smoothie laten maken. Ze zei dat ze de placenta niet proefde. Lijkt me echt zo ontzettend goor
Ja als je stront mengt met 6 liter wodka dan proef je de stront wss ook niet meer, maar het ideeeeeee
4 jongens nu, van 4 verschillende vaders lijkt me? Of de laatste moet dezelfde vader hebben als Lux.
En gadverdamme van die placenta
Laatste heeft dezelfde vader als Lux inderdaad.
Ja 4 kids van 3 vaders. Laatste 2 van Chris.
Ze vragen trouwens sowieso na je bevalling wat je met je placenta wilt. Ik zou als ik als verpleegkundige hoor dat iemand m in een smoothie wil echt mijn gezicht niet recht kunnen houden hoor.
Ik ken trouwens ook iemand die m meegenomen heeft voor de hond