Teen mom (OG)

Whaha lekker sarcastisch.

1 like

Ja dat ze dan weer gaat dreigen met opstappen/niet meer terug te komen. Doet ze nu ook al omdat die David niet meer gefilmd mag worden. Waarom ook alweer? Hij had toch iets tegen homoseksualiteit ofzo? Dan kun je net zo goed het hele gezin niet meer filmen, maar de situatie met Jace en Barbara is natuurlijk wel interessant voor kijkcijfers.

Ik erger me eerder dood aan die zus en moeder van Brianna. En dan nog het meest aan die zus. Dat is echt zoā€™n dramaqueen en doet zelf ook alles voor aandacht. Grote bek, vechten etc. Zij heeft ook een eigen special, echt belachelijk. Daar doet ze ook zo stoer/tokkie in. Maar dat komt echt door die moeder denk Ik, want die heeft wat tegen mannen en brengt dat over op dr dochters :""")

1 like

Nou dan heb je het ergens toch fout gedaan als je dochter kinderen van verschillende vaders heeft

David had iets gezegd in de trant van dat homo stellen en transgenders beter geen kinderen kunnen opvoeden ofzo. Die vent is gek.

Die zus vind ik ook een stom kind. Overal ruzie maken en die arrogante kop.

Ik kijk een oude aflevering waarin David voor het eerst gefilmd wordt en ze pas net samen zijn, dan zegt David dat hij wil dat iedereen gelukkig is en Jenelle zegt dat ze geen ruzie en stress wil. Hahahahahaaaaaaa, als ze toch eens in de toekomst kon kijken toen :joy:

Ik denk echt dat Jenelle dat gewoon niet kan. Een leven zonder ruzie en drama. Best zielig voor dr eigenlijk. Ik zou echt heel graag willen weten hoe het er daar aan toe gaat als de cameraā€™s weg zijn.

Ik heb ook niks met hun, maar ik vind kinderen van verschillende vaders hebben niet iets dat je tegen iemand kunt gebruiken. Soms werkt een relatie niet, ook al heb je samen een kind. Zijn genoeg dingen mis met dr, maar twee verschillende vaders vind ik niks zeggen over haar opvoeding.

1 like

Vind ik heel wat zeggen, met de vader van de 2e kind was ze al binnen 2 maanden zwanger en dat terwijl je zoveel ellende had met de vader van je eerste kind.
Blijkbaar heeft ze in haar opvoeding geen wijsheid meegekregen en heeft ze absoluut niet geleerd van haar eerdere fouten. Briana is totaal niet in staat om een kind in haar eentje op te voeden zelfs niet nu ze ouder is, ze leunt heel erg veel op haar moeder en zus.

1 like

Ik heb gisteren alleen de eerste aflevering gezien en niet die erna kwam. Was dat nou wel of niet de reunie/behind the screams?
Ik vind die Brianna en haar familie echt ontzettend tokkie en irritant. Altijd dat arrogante geschreeuw en kapsones gedoe, die moeder die zich overal mee bemoeit en die zus die niks anders doet dan een arrogante kop trekken en lekker overal tegenaan schoppen en ruzie maken. Heeft zij niets beters te doen?
Ik had gedacht dat Brianna wel een leuke aanvulling zou zijn na dr 16&pregnant aflevering maar nee, alleen maar meer drama.

Er komt een nieuwe Teen Mom bij waar in Amerika nogal wat over te doen is. In eerste instantie omdat ze niet al gefilmd is bij dr teen zwangerschappen en doordat ze racistische opmerkingen maakt?

Wie dan? Dacht dat die Mackenzie Farah over zou nemen, maar zij was wel gefilmd tijdens dr zwangerschap toch.


De dochter van Sara Palin. Zij heeft oa meegedaan aan een reality show.
MacKenzie zou dacht ik ook mee doen en dat lijkt me logischer. Waarom iemand kiezen die nog niet door 16&pregnant gefilmd is? Waarom niet de meiden van het andere seizoen zoals bijv. Catelynn?

De nieuwe Teen Mom heet Cheyenne. Ze is in US vooral bekend om haar deelname aan Are you the one en the Challenge. Tijdens dat laatste programma heeft ze de vader van haar dochter ontmoet en kort daarna was ze zwanger. Cory, de babydaddy, is nogal een player in tv-reality wereld daar. Hij zal ook in Teen Mom komen.

Wat een drama verhaal, lekker sensatie mens weer. Vind het echt jammer dat ze voor iemand kiezen die al bekend is.

Ze is eigenlijk heel rustig. Was in AYTO en the challenge ook zo. Ik denk dat Cory meer drama zal geven.

1 like

Je kunt het ook via MTV.nl kijken he!

Vind het ergens jammer dat Farrah weggaat, ook al spoort ze echt niet. Ze hoort er toch geen bij ofzo

Kijkt er iemand unseen moments? Nu op mtv.
O MIJN GOD. zoveel drama, canā€™t handle

Ik ga het straks terug kijken, is toch dat Brianna en Kayl op de vuist gaan?

Jaaa die brianna ontspoorde echt volledig!:cold_sweat: Vind het gewoon beangstigend haha. En waarom in godsnaam moet die zus overal bij zijnā€¦ Wat is haar bijdrage Nou?!

En ik kan alleen naar denken arme Chelsea en leeah die hier niks van willen weten en eigenlijk echt wat willen maken van de show, maar toch is hun naam hier aan gekoppeldā€¦ Ik vind Leeah ook zoā€™n lieverd trouwensā€¦ Valt me echt op deze uitzending. Hoe rustig ze is en toch blijft ook al vindt ze het vreselijk.

1 like

Ja vreselijk, gaat echt nergens over. Zoveel neppe mensen, kan het niet aan.

1 like