Teen mom (OG)

Alle meiden bij elkaar. Wanneer wordt dit nieuwe seizoen in Nederland uitgezonden?

Begint in de US pas in oktober las ik!

Hahahaa Brianna en Kaylin flippen helemaal en Leah zit daar nog op die bank van lalala. Hahaha ik ga helemaal stuk, laf de drama.

1 like

Maar vooral die hysterie van Brianna :scream:
Ik denk dat zij nooit om heeft leren gaan met conflicten. Het is alleen maar schreeuwen in die familie.

Ik vind het nog steeds zo stom dat Cheyenne mee doet. Die dochter van Palin was voor mij ook niet nodig, maar dat was iig nog een teen mom in tegenstelling tot Cheyenne :roll_eyes: Klopt toch niet in een serie die zo heet.

Heb het idee dat MTV haar, maar eigenlijk vooral haar vriend Cory, actief in reality shows willen houden en dat het daarom is.

Ik vind beide meiden onnodig eigenlijk. Het heet toch teen mom OG? Nu moeten ze de naam eigenlijk veranderen naar teen mom want die nieuwe chicks horen niet bij de og cast. Op de een of andere manier vind ik het toch jammer dat Farrah er niet meer bij is. Altijd drama en ruzie met die chick.

2 likes

Ik ben zelf wel blij dat Farrah weg is, want kon die stem en vooral de manier waarop ze praatte niet aanhoren, maar van mij had er ook niemand bij gehoeven zoals ik al aangaf. Maar dan ook nog iemand die niet eens een teen mom is slaat helemaal nergens op.

2 likes

Farrah heeft ook echt een attitude en behandelt iedereen om haar heen als vuil. Maar ze zorgt toch wel voor de drama en sensatie net zoals brianna & jenelle van TM2.

1 like

Ik zie net dat caitlyn weer zwanger is. Het is denk ik gemeen en ik gun hun al het goede. Maar… Zorg eerst even dat je mentaal alles weer op de rit hebt voordat je nog een kind krijgt? Ik vind dit gewoon een beetje zielig voor het kind :speak_no_evil:

4 likes

Ik gun het ze ook, maar ook Tyler zit nu mentaal niet zo lekker toch? Aan de stukjes die ik af en toe op zn IG voorbij zag komen. Maar had het artikel gelezen en ze zei zelf ook al dat ze gewoon anticonceptie gebruikten en het niet de planning was ivm de mentale gesteldheid, maar dat het daar doorheen gekomen is

Vind dat toch altijd zo toevallig he. Gebeurd zo vaak bij zulke meiden oeps wel bescherming oeps toch zwanger. Hoe dan? Ik hoop echt dat ze zich mentaal goed blijft voelen maar zo kort op dr depressie een zwangerschap lijkt me niet wenselijk.

De vorige x (wat in een miskraam is uitgelopen) heeft ze ook bewust haar spiraaltje eruit laten halen om zwanger te worden ook al ging het mentaal niet bepaald goed met haar. Betwijfel om eerlijk te zijn ook hoe ‘per ongeluk’ dit gegaan is. Zou mij iig niks verbazen als het gewoon onvoorzichtigheid is geweest en/of wel bewust.

Ja lijkt wel 4 handen op 1 buik die worden ook altijd zwanger door de pil heen… :upside_down_face:

Is Farrah eigenlijk nog samen met die Simon? Dat was ook zo’n aparte relatie. Dat ze haar eigen verlovingsring kocht en zo…

Hahaha alles aan die farrah is weird. Maar volgens mij zijn zij niet meer samen. Was toch ook een verschrikkelijke relatie. Hij moest van Farrah ook alle geboden van d’r dochter opvolgen. En zat ze in die auto zo aan zn gordel te trekken ofzo. Omg zo weird.

2 likes

Ik vind Kaiser en Lincoln zo cute. :heart:️ Vooral Lincoln is zo onwijs schattig.

2 likes

Ik heb net de aflevering gezien waar Jenelle helemaal loco is en haar pistool richt op iemand. Arme arme Jace. Mijn hart breekt als hij Barbara belt. Ook bizar trouwens dat ze in de volgende aflevering tegen Barbara zegt dat ze helemaal geen pistool heeft gericht op hem en dat Jace liegt. Bah wat een vreselijk mens. Ook lekker overdreven tegen de politie dat Jace bijna met zijn hoofd het dashboard raakte…

3 likes

OMG ja en Lincoln en Isaac samen, Kail heeft wel echt leuke en goed opgevoede kinderen.

2 likes

Ja haar kinderen zijn echt zo netjes enz. Ik vind ook mooi om te zien dat Isaac en Javi nog een hele goede band hebben en ook dat Kail wil dat Isaac Javi belt om te bedanken voor de cadeautjes, erg netjes!

1 like

Haha en nu ben ik bij de reunion drama. Hollyshit wat kunnen die 2 meiden schreeuwen zeg. Goed om te zien dat Chelsea meteen erbij wegloopt. Ben inmiddels wel bijna bij met Teen Mom 2, moet alleen de andere nog even bij kijken.

1 like

Ik denk nu na dit seizoen wel heel anders over Barbara (een stuk positiever). Ik snap ook wel waarom ze bang is dat David haar op een dag neerschiet. David spoort echt voor geen meter, arme kindjes.

2 likes