Ja, vind ik ook! Dit is echt de eerste keer dat ik een verleider leuk vind.
Iemand al een linkje?
Zie ik alleen deleted scènes…
Daaronder staat mirror 1/2/3. Op een van die klikken en dan kom je bij de aflevering.
Voor het gemak een linkje geplakt.
Als hun relatie elke dag zo gaat als in deze video, bizar haha. Heb trouwens wel het idee dat je wat info uit deze video kan halen hoe het met bepaalde koppels is afgelopen.
Thnx!
Ik word wel echt moedeloos van dat huilen van pommeline hele tijd en als die vuurpijl gaat meteen op Fabrizio en haar halen enzo
Najaaaa die jongens gewoon allemaal aan die meiden zitten! Bizar
Ook zo grappig dat toen dat vuurwerk afging, een van die andere meisjes als voorbeeld Fabrizio nam die ook al close was met een meisje, zij gelijk moest jenken en die meisjes gelijk NEE HET WAS EEN VOORBEELD HET KAN OOK EEN VAN ONS ZIJN IK ZEG NIET DAT HIJ HET IS
Oh wat een aflevering weer.
Hahahaha echt he! Ik dacht dat ik verkeerd verstond maar het stond écht in beeld bij zijn naam
Dat was/is zijn bijnaam op youtube! Sam Hoogland
Ik heb net ff goed opgelet en Channah rookt zeker over haar longen.
Een vriend van mij is arts en zegt dat over je longen roken bullshit is. Het komt altijd in je longen en is altijd schadelijk.
Ja dat geloof ik meteen, dat het sowieso je longen in komt. Maar toch is er wel wat verschil, het ene adem je echt bewust in en het andere houd je alleen in je mond. Toen ik vroeger over m’n longen ging leren roken hoestte ik de longen uit m’n lijf, bij de rook in m’n mond houden niet. Maar sowieso belachelijk dat ze rookt terwijl ze zwanger is.
Ik snap dat niet zo goed, houden mensen dan hun adem een paar seconden in na een hijsje ofzo? Je zuigt er toch aan dan adem je toch de rook in, je gaat toch niet je keel dichthouden dan. Ik zit het na te doen met ‘lucht’ maar ziet er gewoon gek uit denk ik.
Precies dat! Je houdt de rook even in je mond en daarna open je je mond als een visje dat naar lucht hapt en zo ontsnapt de rook. Geen gezicht inderdaad.
Vind het ook echt achterlijk dat ze als reden opgeeft dat ze een gezelligheidsroker is en het op zou vallen als ze daar niet zou roken. Eh, die verleiders kennen je toch niet? En als het op tv komt is al lang duidelijk dat je zwanger bent dus wat een onzin.
Nou inderdaad, wat een bullshit.
Denk niet dat ze dat al wist toch? Ze drinkt toch ook en doet allerlei activiteiten?
Oh serieus!! Dat wist ik niet.
Dat is wel eeecht dom… was ze misschien bang dat ze een boeten zou moeten betalen wegens contractbreuk of is ze echt zo dom haha.
Is ze eigenlijk nog samen met die jongen?