Ik moet echt lachen om Channah. Als Yolanthe er is praat ze altijd mega lief en schattig maar als zij er niet bij is… (5:10)
Wow die reageert wel heel heftig
Iemand een linkje van aflevering 4? Spatienet doet het niet bij mij
Thanks!!
Zooooo ze heeft niet gelogen toen ze zei dat ze een heks is
Jeetje ik kan er niet om lachen, ze gooit gewoon met een glas. Niet ok. En schelden met kanker, zo naar. Bah
Ze zegt ‘ik maak je dood’ om een beetje water?
Schijnbaar heeft Fabrizio een zoon.
Ik heb echt medelijden met Pommeline, volgens mij is ze zo onzeker… En ik ben benieuwd hoe dit met Channah en Quentin en de baby gaat ontpoppen, want Channah lijkt er aardig klaar mee.
Leuk trouwens dat Laetitia terug is!
Noemt Quinten Thomas nou domme hoer en duwt hij hem, of is dat meer een reflex op zijn eigen beelden? Aan de aflevering die volgende week gaat komen te zien
Wat vind ik Thomas toch een irritant, vies mannetje
En Quinten is meer Laetitia aan 't versieren dan andersom
Ik heb nog niet gekeken maar waarom is Leatitia er?
Als nieuwe verleidster!
Thomas leek me jaren geleden (toen hij nog in dat bandje zat) wel een leuke jongen vond ik, maar nu ik hem hier zie en hoe hij zich gedraagt, denk ik echt . Alles voor de aandacht…
Thomas: ‘Je moet wel je best blijven doen, anders ga in naar Laetitia’, jezus het zal je vriend maar zijn, tegen de ene verleidster over de andere.
Het kan gewoon niet dat die twee nog samen waren (Yasmin en Thomas)
Naaahhh wat een seizoen zeg. Hoe handtastelijk die mannen al zijn na een paar dagen. Die volgende beelden ook echt, de dingen die Thomas zegt, dat kan toch niet…
Nee als je in de vooruit blik ook hoort: “zenders af, kunnen we ergens neuken” dan hoop ik écht dat ze al uit elkaar waren…
Ja dus dat, en “ik zou nu wel graag iemand willen beffen”