Temptation Island #1

Nou inderdaad, wat een bullshit.

Denk niet dat ze dat al wist toch? Ze drinkt toch ook en doet allerlei activiteiten?

Oh serieus!! Dat wist ik niet.
Dat is wel eeecht dom… was ze misschien bang dat ze een boeten zou moeten betalen wegens contractbreuk of is ze echt zo dom haha.

Is ze eigenlijk nog samen met die jongen?

Ja ze hebben allemaal filmpjes op YouTube dat ze samen kijken

Iemand vertelde me gisteren een theorie die ik wel slim vond.

Wat als deze mensen hier dik voor betaald zijn omdat het vorige seizoen zo saai was. Dus dat de stellen weten van elkaar dat ze losser gaan doen, omdat dat bij in hun contract stond.

Ik vind namelijk iedereen zo los na 5 dagen…

7 likes

Ja zoiets zou me niks verbazen hoor. Ik denk dat de productie vooral zo’n saai seizoen als de vorige zo veel mogelijk wilde voorkomen, aangezien niemand anders meer gaat kijken.

Maar VIPS is dus wel van een andere productiemaatschappij he! Dus die hebben in principe niks te maken met de normale Temp Island. Bij de normale tempa worden deelnemers niet betaald. Neemt niet weg dat deze vips wss wel dik betaald worden om los te gaan

1 like

Wat is dik betaald? Heeft iemand verstand van wat die stellen ongeveer zouden krijgen? ben hier wel benieuwd naar. Want je zet er wel veel voor op het spel.

1 like

Ik moest zo hard lachen om het voorstukje bij jet kampvuur. Quintin die Thomas een goede duw geeft uit nijdigheid richting Channah. Die kop van Thomas😂

15 likes

Update over een van de stellen:

Maar dit mogen ze toch helemaal niet naar buiten brengen?

2 likes

Ik snapte uberhaupt niks van dat verhaal.

Pommeline werkte toch al voor ze een relatie kregen bij Fabrizio? Hoezo zou je dan zoveel uren weg van je huis werken, ervan uitgaande dat hij wel een beetje bij z’n zaak in de buurt woont.

Maar met Merijn was ze toen ook al veel aan het huilen want wat als hij weer verliefd zou worden op zn vriendin…

En besef even daar Fabrizio’s GEZICHT op haar been staat.

29 likes

Ze is verhuisd naar zijn stad voor hem toch?

Dat dacht ik ook? Ik keek gister de video van Thomas waarin hij de aflevering ging kijken met twee vrienden en daar zegt hij meerdere keren iets in de trant van ‘ahh zo kut dat ik nu niks mag zeggen’ en een van die vrienden zegt zelfs iets wat er op neer komt dat Thomas tegen hun niet eens heeft verteld of ze uit elkaar zijn of niet…

nee lijkt mij ook niet! maar misschien hebben ze toch een uitzondering gemaakt voor fabrizio.

Als een dolk schiet dat nieuws in Fabrizio’s hart. Fabrizio – die vanwege een bizar wurgcontract niet vrijuit kan praten – vertelt aan HLN.be dat hij op het randje van een burn-out zit: ‘Ik zit er compleet doorheen. Ik kan niks doen. Ze hebben me in een boksring gegooid met handboeien om, compleet machteloos,’ verwijzend naar zijn contract met RTL.

‘Dit gaat nog eindigen met een burn-out, of een zware depressie zelfs. Ik smeek RTL om voor mij een uitzondering te maken, zodat ik m’n hart eens kan luchten. Maar ik krijg geen gehoor.

bron: interview met viva

huh oh echt. ik zie al die insta stories dus niet want dan moet je ze volgen :see_no_evil:

Volgens mij kost het Thomas tienduizenden euro’s als hij iets verteld. Mag hopen dat hij iig 1 of 2 mensen in vertrouwen mag nemen en tenminste bij iemand zn verhaal kwijt kan.

1 like

Kan me voorstellen dat je als peuter ontzettend veel kracht haalt uit deze Instagram post.

145 likes