Temptation Island #1

Ik moest hier hardop om lachen een like was niet genoeg

5 likes

Die Fabrizio vind ik zo’n raar mannetje. Hij zegt het een maar doet het ander en krijg totaal geen hoogte van hem

1 like

Ik keek net zo’n video waarin Thomas met twee vrienden de aflevering ging terug kijken (https://www.youtube.com/watch?v=vSrIQmpNkPQ) en ik vind hem echt weer zo’n snotjong. Geen idee waarom ik die video ook überhaupt nog heb gekeken maar okĆ©

Ook echt vanaf 10.57 dan constateren ze dat Yasmin er daar goed uitziet en dan zegt hij: ā€œals ik dit zo terug zie, denk ik: had wel wat liever kunnen zijn af en toe.ā€

???

1 like

Meh iemand nog een linkje van aflevering 4 voor mij ???

lol

8 likes

Geld is op en de spon aanbiedingen nemen af zeker

3 likes

Lisa en Mezdi ook? Of die Harun(?) die zo sneaky achter de camera was.

4 likes

Of Jolien en Herbert! Die relatie vond ik ook zo toxic. Maar zij hebben inmiddels een kindje dus mogen vast niet meer meedoen.

5 likes

Oh man :sweat_smile:

Deze quote ook echt:

Maar voordat ze meedoen óf trouwen, heeft Rosanna nog behoorlijk wat werk aan de winkel. De brunette heeft namelijk grootse plannen voor haar uiterlijk. ā€œIk ga m’n neus nog doen. Ik ga m’n borsten wƩƩr doen. Ik heb facings, m’n lippen opgespotenā€, vertelt ze openhartig. ā€œToen we elkaar ontmoetten en nu, dan zie je echt een groot verschil, ja. Ik vind dat we er nu een stuk beter uitzienā€, meent Niels.

7 likes

Niemand, maar dan ook niemand: ā€œik hoop Niels en Rosanna weer terug te zien in Temptationā€.

4 likes

Wauw really??

Ik zag laatst deze foto, toen vroeg ik me af hoe het toch kan dat ze altijd kijkt alsof ze iets vies ruikt

12 likes

Ook van dat dode elfenhaar hangt aan dr kop, zo zonde

8 likes

Heel erg late to the party maar heeft iemand een link naar aflevering 1? :slight_smile:

Dat haar is toch idd echt niet mooi? Het hangt daar ook maar. Vond hoe ze eruit zag toen ze de 1e x meededen met TI best leuk eigenlijk, maar daar is (zoals ze zelf al zegt) niet veel meer van over

3 likes

imo gaat ze er ook alleen maar op achteruit. de eerste keer dat ze meededen was ze wel mooi idd. zoooo zonde.

1 like

Rosanna en Demi postten de hele tijd op insta stories dat ze een video willen maken over ā€œde waarheid over Temptation Islandā€. Ben benieuwd

In deze video vertellen ze er wel wat over.

1 like

Jeeetje wat een zeurdozen zijn dit bij elkaar hee…

iemand een samenvatting? even geen tijd om te kijken :blush:

1 like

ok ik bied me aan, tot over een half uur.

4 likes