Aflevering 7 - kampvuur
Ik vond het zó zielig voor Yasmin. Je zag haar van binnen echt helemaal flippen⦠Hij blijft ook maar doorgaan op de seksuele toer. Lijkt me écht verschrikkelijk om je vriend zo te horen praten.
Aflevering 7 - kampvuur
Ik vond het zó zielig voor Yasmin. Je zag haar van binnen echt helemaal flippen⦠Hij blijft ook maar doorgaan op de seksuele toer. Lijkt me écht verschrikkelijk om je vriend zo te horen praten.
Vond het ook nog moeilijk te geloven dat zij geen stel meer waren tijdens de opnames, leek me echt niet geacteerd.
ik heb nog steeds mijn twijfels over de echtheid van de relatie van thomas en yasmin hoor. ze komen zo nep over allebei.
er gaan verhalen rond dat het pas net uit was, maar ze veel geld kregen als ze toch mee zouden doen toch? dan is het toch helemaal niet raar dat zij alsnog zo verdrietig is? het is toch superkut als je relatie net uit is om dan dit soort beelden te zien van je ex, dan vraag je je ook af wat je voor iemand hebt betekend. maar het is voor hun allebei ook een stuk gemakkelijker om āde foutā in te gaan, want het is toch al uit. en dat doen ze dan ook
Ik vind Yasmin ook heel oprecht overkomen qua emoties, kan me haast niet voorstellen dat het al uit was.
Ben heel benieuwd naar de volgende aflevering met de confrontatie tussen Channah en Quintenā¦
Top, dankjewel!!
Het is en blijft tv, niets op tv is helemaal echt Al geloof ik wel dat dat precieze stuk niet geschopt was.
Als je het voorstukje mag geloven komt de dag erna al dat nieuwe koppel. Dat is ook niet zo snel geregeld lijkt mij.
Ik vond deze aflevering echt een emotionele rollercoaster.
Het laatste deel met haar op het bankje kwam heel oprecht over voor mij.
Dat was toch al bekend? Dat er een nieuw koppel zou komen?
Ik denk dat het een onbekend koppel is die al standby stond. Ik denk dat ze altijd wel een koppel standby houden voor het geval datā¦
Haha ja dat was echt heel awkward! Iedereen zat op elkaar te wachten wie als eerste wegliep. En dan bleef Channah ook nog eens zitten haha:sweat_smile:
Vond dat stukje van Yolanthe en Channah samen op de bank wel echt heel lief en gemeend. Niet meer de harde, met voorbedachte woorden sprekende, Yolanthe, maar echt heel oprecht en meelevend. Je kon echt zien dat zij het ook heel kut vond voor haar. Dat is dan wel weer mooi om te zien vind ik. Dat ze niet alleen voor de sensatie gaan
Ik cringe het hele seizoen al van Yolanthe. Behalve nu ze Channah ging troosten op het einde. Echt een mama.
Hahahahaha jezus
Holy shit hahahah effe doof aan een oor
Hahahahahaha
My god hahaha. Heftigā¦
Echt zo triest dat hier een kind bij betrokken is.
Omg ik schrok me dood. Ik zag die agressie zo niet aankomen.
Ik heb dus juist wel heel erg het idee dat yasmin acteert, vond het helemaal niet oprecht overkomen. Ben zo benieuwd hoe het nu echt ziet. En dan weer die zinnen die Thomas zegt: āals zij naakt voor me ligt, danā¦ā. Walg van hem.
W
T
F