Ik denk dat de enigen die dat echt weten zij zelf zijn.
Ik denk dat de relatie al over was, maar het gevoel vanuit Yasmine zeker nog niet voorbij was. Je kan wel zien dat het haar heel erg raakt vind ik
Maar als het al uit was en dit dus nep is dan heeft Thomas zichzelf wel heel slecht neergezet.
Heb jij dit van een van die twee of van iemand anders?
Echt of nep, het blijft vermakelijk.
Ja maar je verwacht op zich niet dat je vriend/ex zegt āik zou op dit moment wel een bepaalde kut willen likkenā
Haha oh ja dat zeker! Plaatsvervangende schaamte
Maar je weet toch nooit hoe het echt tussen hun zit? Al ben je Yasmine haar beste vriendin, misschien heeft ze op de avond zelf wel met Thomas besloten het nog een kans te geven. Ik zeg niet dat je liegt hoor, misschien ben je wel echt Yasmineās beste vriendin en heb je alle receipts haha maar ik vind haar verdriet dus wĆ©l heel oprecht overkomen. Maarja ze is wel actrice van beroepā¦
Nou, dan ben ik heel benieuwd van wie je dat hebt. Ik ben wel een goede directe bekende van Yasmin en ik weet dat er wel veel gezeik was maar ze wel echt bij elkaar waren⦠En dat ze idd Temptation wilde gebruiken als avontuur en echt wilde kijken hoe ze nu verder wilden. Daarbij, wie gaat het zich vrijwillig zo moeilijk maken en voor lul zetten op tv???
Zo benieuwd van wie jullie dit allemaal hebben
Wat ik weet is dat ze hebben afgewogen: wat zijn de voors en tegens⦠en tuurlijk is een boost op hun sociale kanalen leuk meegenomen. Maar vorig jaar hebben ze ook nee gezegd. Dit jaar kwam erbij kijken dat ze ook echt wel in een dipje zaten op persoonlijk vlak en relatiegebied dus wilde ze ook echt hiernaar kijken⦠Die roddel dat het uit was gaat al super lang rond en is mega opgeblazen, want het is ook voor temptation even uitgeweest maar zij hebben zws keilang een knipperlichtrelatie gehad. Yasmin is actrice maar zoiets kan je echt niet 2 weken lang faken⦠heb alweer teveel gezegd, maar moest hier gewoon even op reageren
Nja ik weet het wel 1000000% zeker lol. Tuurlijk doen ze ook mee voor de aandacht, anders ga je wel je relatie ergens anders ātestenā. Maar ik weet dat dat niet reden nummer 1 is en dat er echt nog wel meer bij komt kijken. Dat hele nep-relatieverhaal is gewoon sensatie en mensen geloven wat ze willen geloven
Ik heb laatst het filmpje gezien van waar Thomas Yasmin voorstelde als zijn vriendin, van 2 jaar geleden. Daar kwamen ze ook al zo over zoals nu, ānepā. Vooral zij doet ontzettend overdreven in dat filmpje. Denk dat het ook gewoon met de cameraās te maken heeft.
Hoe kan je hier een privebericht sturen, ben nieuw hier⦠snap niks van deze website haha
En je hebt speciaal een account gemaakt om dat hier te melden? No offense, maar toegewijd.
Buiten Yasmin en Thomas zullen we het nooit zeker weten. Gelukkig is dit seizoen wel een stuk vermakelijker, ondanks de mogelijke āfakenessā.
Jaaa ik zat al een beetje zonder account mee te lezen, maar moest gewoon even reageren!
Is goed Yasmin
Waar speelt Yasmin eigenlijk in? Ken haar eigenlijk nergens van?
inmiddels in een zonnebrillen reclame.